Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Goed bezig!

Heb je al een wideband lambda?
In combi met de apexi kun je zelf al heel veel doen!

Serieus banken is duur maar wel beter.. Al kun je zelf ook al een hoop..

Leo

Citaat van: KenSuperS op 20 januari 2014, 16:37:38
trouwens chiba... kan t zijn dat k jou vanmorgen in hillegersberg zag rijden in je skyline?

chiba heeft zijn skyline een tijdje terug al verkocht aan kevin (radium69) :P

maar een witte 4 deurs skyline is wel makkelijk te herkennen overigens ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

KenSuperS

Thnx jeroen!!

Ik heb geen wideband lambda, was ook eigenlijk niet van plan deze nog aan te schaffen. Ik verwacht dat wanneer hij goed staat afgesteld je de wideband eigenlijk onnodig erin hebt zitten. Altijd goed om in de gaten te houden natuurlijk maar ik betaal liever wat meer voor een goede afstelling op de bank. Dan neem ik aan dat het daarna ook gewoon in orde blijft.
haas en co.

KenSuperS

Citaat van: KenSuperS op 20 januari 2014, 18:47:01
Thnx jeroen!!

Ik heb geen wideband lambda, was ook eigenlijk niet van plan deze nog aan te schaffen. Ik verwacht dat wanneer hij goed staat afgesteld je de wideband eigenlijk onnodig erin hebt zitten. Altijd goed om in de gaten te houden natuurlijk maar ik betaal liever wat meer voor een goede afstelling op de bank. Dan neem ik aan dat het daarna ook gewoon in orde blijft.

Ook heb ik de wideband lambda van lurtz in actie gezien en k denk dat k helemaal gek zou worden van de flikkerende lampjes en cijfers haha ;D no offence kevin
haas en co.

Riesh

dat ding is net een discolicht
Micra Addict

thieme

Je kan toch ook gewoon een wideband hebben zonder meter in de auto?

Jeroen330

Citaat van: thieme op 20 januari 2014, 19:10:02
Je kan toch ook gewoon een wideband hebben zonder meter in de auto?

Ja, maar wat helpt dat als je hem niet kan monitoren?

thieme

Via laptop of tijdelijk een meter aansluiten

Jeroen330

Citaat van: thieme op 20 januari 2014, 19:13:35
Via laptop of tijdelijk een meter aansluiten

Je wilt een wideband lambda hebben tijdens afstellen of als je complicaties krijgt... dat kan bijvoorbeeld tijdens het rijden als je brandstofdruk wegvalt, of je luchtmassameter het begeeft enz.. dan moet je juist die meter hebben.....

thieme

Met een auto met zijn aanpassingen wel handig ja maar als hij zelf aangeeft niet van plan te zijn om er een aan te schaffen omdat hij een slechte ervaring heeft met het discoding van Lurtz dan geef ik toch alleen opties (misschien niet de juiste).
Ik persoonlijk zou eerst kijken naar wat verschillende merken en types meters zodat ik geen discoding heb en als het toch nog te storend is zou ik er een schakelaartje op zetten. Als je dan het gevoel hebt tijdens gewoon rijden dat er iets mis is kan je hem alsnog aan zetten.
Het is zowiezo niet alsof je echt altijd op dat ding aan het kijken bent lijkt mij.

Jeroen330

Met mijn SR20DET 100nx deed ik niet anders dan de wideband in de gaten houden..

Zelfs die ging kapot..

thieme

Dan heb ik er misschien niet genoeg kaas van gegeten achja ieder zijn ding lijkt me.

lurtz

ik hou van me disco car

mooie upjes lekker bezig kerel

ParaChris

Leuk projectje!

Boostmeter en AFR meter (wideband) kan ik je ten alle tijde aanraden bij een turbo auto!




chiba_kun

Citaat van: KenSuperS op 20 januari 2014, 16:37:38
trouwens chiba... kan t zijn dat k jou vanmorgen in hillegersberg zag rijden in je skyline?

Dat ben ik niet geweest. De Skyline heb ik 10maanden geleden verkocht. ;)

Wellicht dat ik 1 februari weer bij Lamens ben en anders ben ik op de uitdeukmeeting. :)