Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thieme

Potdomme zeg ff in een dag en dan op eerste gezicht alles goed
Nice hoor ik ben jaloers mijn auto loopt nog steeds niet helemaal lekker na de nokkenassen erin zetten.

KenSuperS

thnx heren...


ach, het gaat op een standaard blokje dus als ik deze op zou blazen hang ik er gewoon weer een ander blokje in ;D dat is het voordeel wanneer je geen dure zuigers, nokkenassen ed hebt. middagje sleutelen en je kan weer verder.

lurtz we moeten weer ns wat afspreken inderdaad!! even kijken hoe het gaat lopen met afstellen, maar dan kunnen we ns een stukkie gaan toeren.
haas en co.

Joery-Joery


KenSuperS

gisteravond maar even verder gegaan met de tellers die ik bij de 1.0 kreeg.

vind de meterhouder en de plaatsing zelf niet zo heel mooi, al kan ik me er eerlijk gezegd ook niet aan storen. zolang ik maar kan zien dat de druk en temp. goed zijn 8)

zaten er trouwens echt binnen een 3kwartier in.. dat scheelt als de sandwichplate al geplaatst is haha.
tip: wil je zelf een sandwichplate gaan gebruiken? haal dan een oliefilter van een qashqai.. deze heeft hetzelfde draad maar is iets korter, een micra oliefilter krijg je er niet meer op namelijk.

zoals je ziet.. oliedruk..olie temp..turbodruk, en ze werken perfect


nog een paar fotos.. grill past trouwens gewoon nog, alleen geen zin gehad om hem terug te zetten haha



haas en co.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Vind die tellers erg gaaf! Je auto ziet er in negatief ook tof uit ;) mooi kleurtje

Ps. Waar blijft het filmpje? :)
Do not underestimate what you will never understand.

Psydan

Oh nee, het is geen negatief. Wat is het dan?
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Micra Addict

Psydan

Citaat van: Riesh op 05 december 2013, 15:37:28
Citaat van: Psydan op 05 december 2013, 15:23:25
Oh nee, het is geen negatief. Wat is het dan?

een taxi :P

Vanwegen het blauwe kenteken zeker? :P
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330

Wel zuinig zijn op het oude blok van Duky he?

lurtz

wel een olie filter van een 2 liter nemen anders pas die niet

KenSuperS

hahah ik ga er uiteraard zuinig op zijn jeroen ;)

bij de blokwissel ook gelijk motorolie, versn.bak olie, koelvloeistof, bougies (iets koudere) snaren en gasklephuis verwisseld voor nieuwe dus we beginnen goed!

scheelt natuurlijk dat ik het lekker bij cas lamens in de garage kon doen en alles kon gebruiken wat ik wou. zo heeft hij ook nieuwe brandstofleidingen, slangenklemmen, boutjes ed. gekregen.

misschien dat ik zondag nog een filmpje ga maken!!
haas en co.

KenSuperS

ohja!

gister nog een nieuw druklager uit engeland mogen ontvangen van Rallynuts..

helix druklager tbv helix sport/rally koppeling 8)

deze zal ik binnenkort van Jeroen mogen ontvangen, samen met de apexi safc neo (nogmaals bedankt!) en de koppeling zal er in gaan als de huidige begint te slippen.
haas en co.

chiba_kun

Wat is dit supergaaf! Een turbo op een Micra. Ik spreek uit ervaring (van de Skyline) dat turbo's echt verslavend zijn. In een lichte auto als een Micra moet het verschil helemaal te merken zijn.

thom-micra

wat of hoe ga je het doen met de BOV eingelijk?