Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Aztek

Ik ben Stefan Groeneweg, 20 jaar en woon in Pernis. (gemeente Rotterdam). Ik rijd sinds een aantal weken/maanden in een nissan micra 1.3 Aztek uit 1999. Ik ben erg trots op mijn auto en wil hem daarom ook graag aan andere nissan rijders laten zien en beoordelen. Door zo'n dag als vandaag ga je een beetje rondkijken op het internet naar een forum van nissan rijders en kom je hier terecht. Hieronder zal ik een paar fotos plaatsen van mijn auto en verwacht graag reacties.

mvg. Stefan Aztek


Nissan micra Aztek 1.3 uit 1999 / rondom 4cm verlaagd / 15" postert velgen /
geblindeerde ramen/ elektrische ramen / motorisch getuned.


Nissan micra Aztek 1.3 uit 1999 / rondom 4cm verlaagd / 15" postert velgen /
geblindeerde ramen/ elektrische ramen / motorisch getuned.


15" postert velgen


motorisch getuned: spagetti uitlaatspruitstuk / openluchtfilter / vermogen ligt nu rond de 100PK




Zoals op de fotos van de motor te zien is, is het luchtfilter niet goed geplaatst. Na wat informatie ingewonnen te hebben op het forum van de nissanclub heb ik een luchtfilter van K&N bestelt. Als het een beetje mee zit ga ik aanstaande maandag beginnen met het plaatsen van het luchtfilter.

Tevens heb ik nu ook racegaas achter mijn gril geplaatst.

Heb nog een hoop dingen die ik aan wil pakken, zoals, booskijkers, chromen ruitensproeiers, chromen deurgrepen, witte zijknipperlichten, cromen antenne, witte achterlichten, (openluchtfilter), recaro racestoelen, rolbeugel, hier en daar nog wat neon en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo


Anti autostyle!!

Erwin

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

The Bullet


Marc

Hoi Stefan,