Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Aztek

Ik ben Stefan Groeneweg, 20 jaar en woon in Pernis. (gemeente Rotterdam). Ik rijd sinds een aantal weken/maanden in een nissan micra 1.3 Aztek uit 1999. Ik ben erg trots op mijn auto en wil hem daarom ook graag aan andere nissan rijders laten zien en beoordelen. Door zo'n dag als vandaag ga je een beetje rondkijken op het internet naar een forum van nissan rijders en kom je hier terecht. Hieronder zal ik een paar fotos plaatsen van mijn auto en verwacht graag reacties.

mvg. Stefan Aztek


Nissan micra Aztek 1.3 uit 1999 / rondom 4cm verlaagd / 15" postert velgen /
geblindeerde ramen/ elektrische ramen / motorisch getuned.


Nissan micra Aztek 1.3 uit 1999 / rondom 4cm verlaagd / 15" postert velgen /
geblindeerde ramen/ elektrische ramen / motorisch getuned.


15" postert velgen


motorisch getuned: spagetti uitlaatspruitstuk / openluchtfilter / vermogen ligt nu rond de 100PK




Zoals op de fotos van de motor te zien is, is het luchtfilter niet goed geplaatst. Na wat informatie ingewonnen te hebben op het forum van de nissanclub heb ik een luchtfilter van K&N bestelt. Als het een beetje mee zit ga ik aanstaande maandag beginnen met het plaatsen van het luchtfilter.

Tevens heb ik nu ook racegaas achter mijn gril geplaatst.

Heb nog een hoop dingen die ik aan wil pakken, zoals, booskijkers, chromen ruitensproeiers, chromen deurgrepen, witte zijknipperlichten, cromen antenne, witte achterlichten, (openluchtfilter), recaro racestoelen, rolbeugel, hier en daar nog wat neon en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo


Anti autostyle!!

Erwin

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

The Bullet


Marc

Hoi Stefan,

Welkom op onze site. Gave micra hoor. Ik had hem al gezien op de NCN site (nissan club nederland) en had je daar ook een pm (persoonlijke mail) gezonden over het bestaan van onze site. Leuk dat je ff kom kijken.

Naast onze Robert (aztecmicra) rij ik zelf ook een aztek. Leuk om er weer ÃÆ'Ã,©ÃÆ'Ã,©ntje bij te hebben.

Als je vragen heb over hoe en wat, stel ze op het forum en we zullen proberen alles te beantwoorden. Er is hier namelijk ongelooflijk veel micra kennis aanwezig. Op sommige vlakken soms zelf meer kennis dan bij een nissandealer  :D .

gr,

Twister

Stefan Aztek

#5
Oh oke. Eerste vraag dan maar meteen. Heb een K&N 57i kit bestelt voor een micra 1.3 vanaf 1999. Ga ik hem vandaag ophalen blijkt het een kit te zijn voor een micra 1.0i. Is dit een totaal andere kit of maakt het vrijwel niks uit. Ben trouwens wel terug gegaan en heb die van de 1.3 bestelt.

Zijn er bij het monteren van dit filter nog bepaalde dingen waar je op moet letten.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

The Bullet

Van harte welkom op de forum ik ben The Bullet en veel plezier  :duim:

Stefan Aztek

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Marc

#8
@ Stepan.

Ik denk niet dat er veel verschil in is aan gezien de luchthoeveelheidsmeter (waar je luchtfilter op zit) van een 1.0 namelijk identiek is aan die van een 1.3. Ik kan me dus niet voorstellen dat er verschil inzit.

Ik zou hem op de meest makkelijke plek monteren. Dit is namelijk achter je accu. Er is nog wel een betere plek maar daarvoor die je eerst wat dingen verplaatsen. Die plek is, als je voor de auto staat, links voor. Waar ook je resevoir voor je ruitenwisservloeistof zit. Het gene wat je dan eigenlijk moet verplaatsen is het reservoir van je stuurbekrachtingsvloeistof. Daarbij als je ook nog een airco heb is die plek bijna onmogelijk (maar die heb je geloof ik niet zo te zien op je foto).

Ik hoop dat je hieraan wat heb.

Maar als ik het mis heb zullen er zeker wel zijn die me gaan verbeteren.

Stefan Aztek

oh oke tnx
Zit er bij zo'n kit ook iets van een bevestigingsbeugel om je luchtfilter te bevestigen dat jij weet. Anders moet ik die zelf maken.

Zie bij een hoop micra's op fotos speciale buizen naar het luchtfilter lopen. Hoe zou ik hier aan kunnen komen?

autostyle heeft ze niet voor mijn micra!
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo

veel mensen hebben gewoon pvc ofzow iets...

Anti autostyle!!

Marc

#11
Citaat van: Stefan Aztek op 05 augustus 2005, 20:05:07
oh oke tnx
Zit er bij zo'n kit ook iets van een bevestigingsbeugel om je luchtfilter te bevestigen dat jij weet. Anders moet ik die zelf maken.

Zie bij een hoop micra's op fotos speciale buizen naar het luchtfilter lopen. Hoe zou ik hier aan kunnen komen?

autostyle heeft ze niet voor mijn micra!

Sommige hebben hem zelf van aluminium gemaakt of een bestaande laten aanpassen. Maar een aantal (waaronder ik) hebben gewoon een 90gradenbocht, een 45 gradenbocht en een recht stuk pvc regenpijp genomen (70 mm pas er precies op). ff spuiten en klaar. Als als je denkt van nou heb ik de juiste plek dan kan je hem tzt vervangen en gaan zoeken naar een aluminiuum buis.

Stefan Aztek

ja is idd ook een optie ja. Net zo makkelijk. Als ik die kit binnen heb kijk ik weleens op mijn gemak en zie wel wat ik er mee doet. In ieder geval bedankt voor de tip.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo

en anders is aan marcel vragen of hij iets zou kunnen doen.. ::)

Anti autostyle!!

Marc

kijk ff op de foto. Dat is dus gewoon een pvc buis.

Die andere (van mijn gril naar het luchtfilter is voor extra koude lucht)

(met dank aan aztecmicra voor de foto)

[verwijderd door de admin]