Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

ff off topic maar zijn er eigenlijk andere standaard sturen ipv de zwarte, ik vind dat niet heel erg moor bij sommige interieuren...

Anti autostyle!!

edwinvr

Dat wordt wel wat met die stefan  ;) Goed bezig zeg ik  :duim:



Citaat van: nismo op 02 oktober 2005, 17:42:08
ff off topic maar zijn er eigenlijk andere standaard sturen ipv de zwarte, ik vind dat niet heel erg moor bij sommige interieuren...

ja, wij hebben een groen stuur! Is standaard in de mirage uitvoering (stel ik mij vragend af  :-[)...

Judje

Citaat van: edwinvr op 03 oktober 2005, 13:28:58
Dat wordt wel wat met die stefan  ;) (hahah zit in de familie, zou je nu toch wel moeten weten lief)  >:D Goed bezig zeg ik  :duim:



Citaat van: nismo op 02 oktober 2005, 17:42:08
ff off topic maar zijn er eigenlijk andere standaard sturen ipv de zwarte, ik vind dat niet heel erg moor bij sommige interieuren...

ja, wij hebben een groen stuur! Is standaard in de mirage uitvoering (stel ik mij vragend af  :-[)...

Jan-Paul

Een groen stuur is standaard in de Miracle II
dan heb je bij de sport versies vanaf eind 2000 nog een rood/zwart stuur.

Bij de eerdere jaren: je had een kunststof stuur met airbag en een leren stuur met airbag.

De allereerste jaren hadden kunststof stuurtjes zonder airbag.
Penningmeester Nissanclub Nederland

Stefan Aztek

Denk dat ik het toch maar niet doe spuiten. Heb een proefstukje gemaakt zondag. Het is heel erg mooi geworden, maar is niet wat ik ervan verwacht (gehoopt) had. Het is een veel donkere kleur. Eerst maar eens proberen ergens een spuitbus te kunnen regelen met de orginele lak. Ga gewoon een aantal verf handelaren een emailtje sturen.

Heb voorlopig alles maar weer netjes teruggeplaatst.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

Citaat van: Stefan Aztek op 04 oktober 2005, 16:57:37
Denk dat ik het toch maar niet doe spuiten. Heb een proefstukje gemaakt zondag. Het is heel erg mooi geworden, maar is niet wat ik ervan verwacht (gehoopt) had. Het is een veel donkere kleur. Eerst maar eens proberen ergens een spuitbus te kunnen regelen met de orginele lak. Ga gewoon een aantal verf handelaren een emailtje sturen.

Heb voorlopig alles maar weer netjes teruggeplaatst.

heb je een fototje van het resultaat zodat ik de kleur ook eens kan zien

edwinvr

jammer Stefan... hopen dat je snel de goede kleur te pakken hebt!

Stefan Aztek

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Heiko

Ik vind het wel een gave kleur, idd donkerder maar zeker wel geschikt voor binnen dacht ik... Tenzij je al accenten hebt in dezelfde kleur als aan de buitenkant.

Stefan Aztek

ja is ook zeker weten een gave kleur, maar vind het persoonlijk niet mooi voor in het interieur.

Je kan mijn spuitbussen kopen. ;) Ze zitten ongeveer nog voor 3/4 vol. Effect primer en de mirage paint.  Samen voor 25 euro. :duim:

hoor het wel mzzl Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Doompie

zet er maar eens wat blanke lak over..
dan blinkt ie 10x zo hard en komt de kleur erg in de buurt..

aztec micra

Citaat van: Doompie op 05 oktober 2005, 20:32:50
zet er maar eens wat blanke lak over..
dan blinkt ie 10x zo hard en komt de kleur erg in de buurt..


blanke lak moet er zowiezo op anders blijft hij mat

Stefan Aztek

Zit alle blanke lak overheen. Hele goede van Motip.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Heb weer wat nieuws gedaan met mijn auto. Ben zaterdag in Ahoy geweest bij 100% tuning. Hier stond een stand die stickers deed maken op aanvraag. Na in het boek rondgeneusd te hebben heb ik een sticker uitgekozen met de tekst van NISMO.

Deze heb ik vervolgens vandaag op mijn gemakkie met behulp van mijn vader op mijn raam geplakt. Hieronder zal ik een aantal fotos laten zien van hoe het was en hoe het nu is.










Denk dat het nu wel duidelijk is wat het geworden is en nu alleen nog witte knipperlichten en chromen handgrepen en dan is ie voorlopig wel naar mijn zin.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo


Anti autostyle!!