Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Aztek

De orginele lak is âââ,¬Å¡Ã,¬1200 per liter. Heb nu van Motip   MIRAGE EFFECT PAINT. Dit is een doos met Effect primer en de Mirage paint. Of het excact de zelfde is weet ik nog niet. Kan aan de kleuren komen Green to antracite, Purple to green en Gold to Red. De laatste heb ik gekocht. Volgens de verkoper zit er waarschijnlijk wel iets verschil in maar dat valt niet op als je het aan de binnenkant van je auto gebruikt.

Kan mischien nog wel meer stejes regelen als daar vraag naar is.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Oh sorry prijs vergeten âââ,¬Å¡Ã,¬ 50 + eventuele verzendkosten.

mzzl Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

nee dat is dus niet dezelfde lak als die op de auto zit maar watbetrefd de lak die is geen 1200 euro de liter maar 600 euro de liter althans dat was hij altijd maar daar is nu ook stukken goedkoper aan te komen

Marc

Citaat van: aztec micra op 29 september 2005, 21:01:22
nee dat is dus niet dezelfde lak als die op de auto zit maar watbetrefd de lak die is geen 1200 euro de liter maar 600 euro de liter althans dat was hij altijd maar daar is nu ook stukken goedkoper aan te komen

Yep, en om precies te zijn âââ,¬Å¡Ã,¬ 320,- (ex btw) per liter (altans bij mij leverancier en dat kan dus verschillen met andere leveranciers) en dan zit het nog niet in een spuitbus.

Stefan Aztek

Dan heeft die verkoper erg overdreven. Maar komt de lak wel in de richting? Of is het helemaal ander? Anders kan ik het wel weer terug brengen?
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

dat weet ik niet ik weet wel dat ik ook al een stuk of 5 spuitbussen heb gehad in onze kleuk daar moest ik wel erg lang op wachten maar dat was precies dezelfdelak AV2 (kleurnummer) en die kostte me toen ook 50 euro p.s.

Stefan Aztek

zat daar ook effect primer bij?

Lagen zo in de winkel, hoefde het niet eens te bestellen. De verkoper kan bijna elke kleur die je maar wilt maken en in een spuitbus proppen. Wel ideaal. Heb daar ook mijn verf voor mijn scooters gehaald. Had een heel dik boek waar ik uit kon kiezen. Ideaal.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

nee de lak van ons zit gewoon in 1 bus ik moest hebben primer daarna zwarte ondergrond onze kleur erover en daarna blanke lak erover

Stefan Aztek

Ja klopt ja. In deze set zit geen kunstofprimer, maar wel de effect primer en de Mirage panit zelf. Stuk goedkoper dan die bussen van jou dan?
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Judje

Hee neefje, haal die sexy foto is weg!! hahah  ;D

wanneer kom je es bij ons meeten? Ben nou toch wel heel benieuwd!!!

Doompie

hm die mirage effect sets kosten maar 40 euro hoor..

maar die aztec lak = niet precies hetzelfde.. lijkt wel heel veel..

Stefan Aztek

Hahahha klopt ja je ben de eerste die er wat van zegt.  Is idd âââ,¬Å¡Ã,¬39,95 (was de prijs + kunstofprimer). Ga volgende week dinsdag beginnen met het voorbehandelen van de onderdelen die ik wil spuiten. Kan op mijn werk gebruik maken van een (soort) spuitcabine''. Wel ideaal. In ieder geval beter dan in de schuur.

Sexy foto he???? (nichtje)
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Marc

Ik zag net op de NCN site je vorderingen. Maar waarom spuit je, je ventialtie knopen (die drie in het middenconsool dus) niet gelijk mee. Wel zo mooi denk ik.

aztec micra

zoiets

[verwijderd door de admin]