Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Bullet

oke dan gezellig dat er ook familie van je op de forum zit
ik zeg altijd "de wereld is klein"

Stefan Aztek

En zeker wel toevallig dat ik jullie hier bij zag staan. Lees wel dat jullie veel problemen hebben met jullie micra. Dat is wel een beetje jammer. Hoop dat wij er geen problemen mee krijgen.

groetjes Michel en Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

Citaat van: Stefan Aztek op 08 augustus 2005, 20:20:27
En zeker wel toevallig dat ik jullie hier bij zag staan. Lees wel dat jullie veel problemen hebben met jullie micra. Dat is wel een beetje jammer. Hoop dat wij er geen problemen mee krijgen.

groetjes Michel en Stefan

1 troost ik heb hem nu 3,5 jaar en alleen nog maar de achterste remcilinders kapot gehad maar dat is een mankement van de micra maar ja die dingen die kosten maar 10 euro per stuk of zoiets dus ...

edwinvr

Wij hebben idd al de nodige problemen achter de rug ja... en we hopen idd dat die bij jullie uit zullen blijven!
Gelukkig komt het, zoals Aztec al zegt, gelukkig maar bij weinig micra's voor dat zulke problemen zich opstapelen, en wij zijn het ook niet gewent van nissan. Waarschijnlijk zullen jullie meer geluk hebben dan wij! Want daar gaan we wel vanuit.

Lees dat je wel al aardige plannen hebt zeg  ;)

edwinvr

overigens ziet die pvc buis er ook erg bekend uit  ;D heb er nog 1 in de kelder liggen voor je, gespoten en wel  8)

Marc

Ziet er goed uit  :duim: :duim: :duim:

Zat er trouwens nog nog verschil in een 1.0 en een 1.3 kit??

Stefan Aztek

Zit volgens mij ook geen verschil in idd, maar je weet het maar nooit.

Heb de buis nu gespoten en gemonteerd. Werkt volgens mij wel goed. Heb nog maar een klein stukje gereden en hoorde en voelde wel goed aan.

Hieronder laat ik een paar fotos zien van hoe het geworden is en het racegaas achter mijn gril en voorbumper.












Het racegaas is een beetje moeilijk te zien, maar gaat om het idee.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij advies heeft gegeven over het luchtfilter tnx.!!!
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Challenge

Ziet er heel netjes uit :duim:
En nog ander plannen om te gaan doen?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Stefan Aztek

Weet het nog niet. Voorlopig effe niet. Mijn portemonnee heeft even tijd nodig om aan te sterken momenteel.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

mooi mooi mooi dat is overigens het eerst volgende wat ik ook ga doen maar ja moet eerst weer eens wat lak kleur zien te bemachtigen

Marc

Citaat van: Mystical Green ÂÃ,® op 12 augustus 2005, 09:33:28
mischien hou ik wat over op mijn volgende projekt kv2



kv2  = kleurverandering 2 ??

Stefan Aztek

Kom ik net bij mijn auto zijn alle vier mijn ventieldoppen gejat!!!!

Ik bedoel hoe zielig kan je zijn. Dat soort figuren moet je aan de hoogste boom ophangen!!!!

mzzl Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Ben vandaag aan het shoppen geweest om de spullen te halen die nodig zijn om de onderdelen van het dashboard een ander kleurtje te geven. Ben in een verspeciaalzaak geweest en heb met de verkoper gepraat hoe je het beste resultaat kan behalen. Heb dus het volgende gehaald
- kunstofverfprimer
- speciale zwarte lak als ondergrond kleur
- spuitbus met verf van mijn Aztek Micra :)- en blanke lak

Begin morgen (vrijdag) aan de onderdelen die ik wil spuiten te demonteren uit mijn auto. En begin zaterdag ochtend met frisse moed aan het voorbewerken van de onderdelen. Zoals het schuren, in de verfprimer zetten. Tijdje wachten Zwarte onderlaag en mischien als het allemaal mee zit aflakken en heel mischien dan nog blanke lak. Hoop dat het allemaal gaat lukken. Binnenkort volgt er hopelijk een fotoverslag. (alleen als het netjes gelukt is) hahahaha
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Marc

Citaat van: Stefan Aztek op 29 september 2005, 17:05:53
Ben vandaag aan het shoppen geweest om de spullen te halen die nodig zijn om de onderdelen van het dashboard een ander kleurtje te geven. Ben in een verspeciaalzaak geweest en heb met de verkoper gepraat hoe je het beste resultaat kan behalen. Heb dus het volgende gehaald
- kunstofverfprimer
- speciale zwarte lak als ondergrond kleur
- spuitbus met verf van mijn Aztek Micra :)- en blanke lak

Begin morgen (vrijdag) aan de onderdelen die ik wil spuiten te demonteren uit mijn auto. En begin zaterdag ochtend met frisse moed aan het voorbewerken van de onderdelen. Zoals het schuren, in de verfprimer zetten. Tijdje wachten Zwarte onderlaag en mischien als het allemaal mee zit aflakken en heel mischien dan nog blanke lak. Hoop dat het allemaal gaat lukken. Binnenkort volgt er hopelijk een fotoverslag. (alleen als het netjes gelukt is) hahahaha

Ben benieuwd hoe het wordt.
Waar heb je trouwens de spuitbus met Aztek kleur vandaan?

aztec micra

en ook belangrijk wat kostte hij ben erg benieuwd want ik moet er nog steeds hebben