Woudam's K11 Semi-tracktool

Gestart door Woudam, 25 januari 2015, 20:03:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Woudam

De Micra is weer op pad geweest en dit keer via Zwolle naar Drachten. Het uitlaatspruitstuk is nu door Piet gemodificeerd doormiddel van flensen. Dus niet meer losschieten bij hard optrekken. :wave:
Daarbij heb ik ook gelijk een portie van Piets ijzerwaar besteld, hopelijk komt dat snel.
Wat is het toch weer lekker door de toeren heen en het geluid is ook weer om nog meer te genieten zo zonder katalysatoren. :D
Piet, bedankt weer voor je magie! O0

Ook was de bedoeling om de Nismo motorsteunrubbers te monteren, maar helaas is de pers van Jeroen's werk kapot, maar dat komt wel goed. ;)

Woudam

Zojuist de gouden work velgen van Cono overgenomen. Ik weet nog niet of ze goud blijven, maar ik vond het model gewoon mooi.

De N15 velgen houd ik, daar wil ik ooit semi's om laten leggen.

Jeroen330


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Wees er zuinig op.
Zijn erg zeldzaam
Micra Addict

Woudam

Bedankt!

Riesh, mijn complimenten voor het spuitwerk, erg netjes gedaan. O0

Ik heb besloten om de velgen in deze kleur te testfitten. Dat wil zeggen, ik ga de banden overzetten en een tijdje gebruiken en bekijken. Bevalt het na die tijd goed, laat ik ze goud, anders worden ze antraciet.

Riesh

Ik denk dat de kleur goed zal staan.
Bedankt voor het compliment , heeft me heel wat avonden schuur en spuitwerk gekost.
In principe kun je ze bijwerken met een spuitbusje goud van de action.
Micra Addict

Woudam

Ik heb 2 busjes meegekregen van Marco, 1 volle en een gebruikte, bedankt voor de tip. O0

Riesh

zijn waarschijnlijk dezelfde busjes die ik aan Marco had gegeven hahaha
Micra Addict

Conodihno

Volle had ik nog gehaald bij de action. :-)

Woudam

2 weken geleden had ik het idee gekregen om rustig aan te gaan kijken naar een opvolger voor de Micra. Rustig aan als in weer standaard maken, onderdelen verkopen en uiteindelijk kreeg ik bericht van Thieme dat hij wel interesse had in de complete auto. Dus op een paar onderdelen na, is de complete Micra verkocht iets sneller dan verwacht, maar zo kan ik ook weer eerder aan een opvolger. Dat is een Suzuki Swift Sport uit 2009 geworden en aan het einde van de week kan ik haar ophalen.

Thieme, nogmaals veel plezier met de Micra. Ik hoop dat ie kan brengen wat jij er van verwacht! O0

ReSp4wN

Thieme spaart ook micra's?  ;D

Neem aan dat je nog wel even foto's post vanje swift dan?  8)

Leo

soms kan het snel gaan.
veel plezier met de swift.

blijft deze als daily of ook circuit auto ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: Woudam op 13 juni 2016, 09:34:13
2 weken geleden had ik het idee gekregen om rustig aan te gaan kijken naar een opvolger voor de Micra. Rustig aan als in weer standaard maken, onderdelen verkopen en uiteindelijk kreeg ik bericht van Thieme dat hij wel interesse had in de complete auto. Dus op een paar onderdelen na, is de complete Micra verkocht iets sneller dan verwacht, maar zo kan ik ook weer eerder aan een opvolger. Dat is een Suzuki Swift Sport uit 2009 geworden en aan het einde van de week kan ik haar ophalen.

Thieme, nogmaals veel plezier met de Micra. Ik hoop dat ie kan brengen wat jij er van verwacht! O0
Dankjewel en dat moet wel goed komen binnenkort eerst even standaard maken en door de APK dan onderdelen ombouwen/terug zetten.
Zal binnenkort denk ik zelf even topic openen als er wat vooruitgang is.
Citaat van: ReSp4wN op 13 juni 2016, 10:09:12
Thieme spaart ook micra's?  ;D
Ja dat kan je wel zeggen ja heb er nu 4 op mijn naam staan op dit moment. Al zijn er twee klaar om opgehaald te worden door de sloop.

Woudam

Citaat van: ReSp4wN op 13 juni 2016, 10:09:12
Neem aan dat je nog wel even foto's post vanje swift dan?  8)

Ik zal sowieso een topic openen in show your other ride, met foto's.

Ik wil de Swift standaard houden, maar ik ken mijzelf. >:D