Woudam's K11 Semi-tracktool

Gestart door Woudam, 25 januari 2015, 20:03:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Het moet nu gewoon in een keer goed.. geen gekkigheid meer.. ik denk dat ik de middendemper flink ga verhitten morgen en hem dan voorzichtig in vorm buig.. Collega monteur wilde mij wel even bijstaan.. hopen dat het lukt.. heb de einddemper inmiddels vrij van de bumper hangen maar de middendemper moet een eind bij komen om het sluitend te maken

Woudam

Kijk, dat klinkt enigszins positief Jeroen.
Als het iemand gaat lukken, dan ben ik overtuigd dat jij dat bent. ;)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Balen man dat de boel krom is! Hopelijk is de middenpijp weer mooi recht te krijgen.
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Tjonge wat balen dat de middendemper krom is... :( Ik hoop dat het goed komt!

Jeroen330

De middendemper is vandaag in stukken gezaagd om de boel opnieuw te fabriceren..

Er moest zelfs nog een stukje RVS tussen om de uitlaatlijn helemaal netjes ontspannen in de rubbers te krijgen..

Foto's volgen.. Straks ff aflassen

Leo

 :o gelijk in 1x goed doen dus succes
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

#52
Met simpel verhitten is het niet geworden wat ik wilde.. dus helaas, de slijp erin, op meerdere plekken. Mijn collega kon niet helpen vanwege de drukte dus ik heb het zelf lekker aangepakt..

alleen de middendemper is verbouwd. de einddemper hangt ontspannen in de rubbers, met exact 1 cm ruimte rondom de tip in de bumper opening..genoeg om nergens tegenaan te tikken. de middendemper komt ook nergens meer in de buurt van andere onderdelen







Einddemper op meerdere plaaksen doorgeslepen, gelast, bewerkt, verlengd en behandeld met VHT 1093 graden primer en grijze lak..





mijn laswerk..






Alle aansluitingen van M10 bouten met koperen moeren en juiste pakking toegevoegd. Ook de gelaste en gespoten katalysator beugel gemonteerd..




Afsluitend de lambdasonde verlengd om hem onder de auto aan te kunnen sluiten.




Morgen afmaken en de auto starten. dan hebben we nog de opwarm en afkoel fases van het uitharden van de lak te doorlopen en de koelvloeistof af te vullen..

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Woudam

Pfff, wat een gedoe Jeroen! Maar zoals verwacht heb je het goed opgelost.  O0

Enne, er mist nog een foto. :P


Pssst Leo, de GA15 nog. ::)

PW-performance

Super bezig Jeroen. Niet opgeven maar juist een tandje extra erbij... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Oke....

Ik heb gewoon mijn armen verbrand vandaag met de straling van het lassen... Zoiets van de zon in je bol zeg maar...

en dat in februari!


Woudam


PW-performance

Ja van lassen wordt je bruin.... ;D Jezelf goed inpakken is noodzaak. Lasspetters kriebelen ook hoor.. :D
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

MaStErTuNeR Q

Altijd weer feest als je weer een nacht met theezakjes op je bakkes mag slapen.
Maarja voorbruinen voor de vakantie is hierbij dan wel gratis