Mijn 3e micra...

Gestart door monstermicra11, 19 maart 2011, 09:01:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monstermicra11

Hallo, Mijn naam is sebas, en ik ben toe aan mijn derde k11, dus toch maar eens tijd om hier eens wat te snuffelen en te posten.

Allereerst wat info over mij: Ik heb een tijdje bij een nissandealer gewerkt in het westen des lands, wereldbedrijf, kan ik iedereen aanraden voor onderhoud van zijn of haar Nissan!

http://www.autoheemskerk.com/
Altijd goede service en ze zullen je geen oor aannaaien op kostengebied! Ook goede schade service!

Zo ben ik ook in aanraking gekomen met mijn eerste k11, een zwarte Le Mans. wereld autootje
Mooie dikke wielen, van posterd, verlaagt dikke pijp eronder. ja was nette wagen en reed als een speer. Ik heb er helaas geen foto's van. Was toen nog niet zo van de digitale foto's(ja ik weet het slow start...).


In de tussentijd verhuist naar Heerhugowaard en begonnen aan de derde micra, maar eerst nog wat over de tweede. daar heb ik wel foto's van, Ik zal deze posten zodra ik photobucket snap, Waarom niet gewoon van uit my documents naar hier?? veel makkelijker!
Any way, De tweede was een mooie rode, met superdik standaart lichtmetaal met wel 155 70 13 banden eromheen! Je snapt een citroen saxo 1.5 diesel met kip caravan erachter reed ik helemaal zoek! Daar lagen ook fijne apexveertjes onder, wilde prima door de bocht!

[/img]

[/img]



Nu dan de derde, daar heb ik nog geen foto's van, komt nog! Is de kaalte uitvoering, zonder stuurbekrachtiging of wat ook, maar wel een 1.3 dus wat rapper dan de eenliter rode!
Dat gaat meer een hobbybakkie worden, zodra er nieuws is op dat gebied ga ik dat zeker posten. Eerst op zoek naar mooie verlaging, en eens kijken of ereen mooi japans dempertje voor de betere sound te construeren is!
Ik hoop veel te kunnen delen op het forum en wat know how op te doen hier.

Vleespet

#1
Hey Sebas!

welkom hier! Leuk dat je er ook bent.
Ik heb een how-to voor je gemaakt voor die foto's:

KLIK HIER

Dit werkt zo voor alle forums. Ik denk dat dat is zodat de forums zelf niet te zwaar worden met alle fotobestanden er op. Nu staan er alleen maar links naar andere sites.

emiel

Aloha,

ook vanuit Borne heten we je welkom hier!

Emiel & Andrea

monstermicra11

Borne! daar ben ik nog eens een mitsubishi spacewagon gaan kopen, leuk plaatsje!! Bedant voor het welkom!

Red Racer

Welkom Sebas op het fora hierzow.

HHW ligt bij mij 15/30 min vandaan, mooi dichtbij.

je kan het beste je fotos bij tinypic.com beheren want je kan ze daar gratis behouden.






ben even zoet geweest maar heb ze toch kunnnen plaatsen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Hey Sebas!

Welkom hier, ben benieuwd naar de Micra en je project. We gaan het volgen!
Succes!
Love the potiential

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

monstermicra11

Wel even vor de duidelijkheid, dis nr 2, nr drie zal ik ook maar eens op de foto zetten, ga ik daar morgen een poging voor wagen, want dat is de micra waar ik nu mee verder ga, ik heb al velgen gescoord op  de sloop. Zien er nog best redelijk uit, vijfspaaks met nette bandjes eromheen en met nissanlogo s in het midden dus past zo op de micra! Ik viste ze daar ook uit een micra trouwens, een hard blauw gerolde... Moet ooit een leuk bakkie geweest zijn.
Doet toch altijd een beetje pijn zo'n auto van al zijn waardigheid ontdaan op een sloperij te zien liggen.

monstermicra11

Thanks voor het uitvogelen Red racer, nu moet ik het zelf nog eventjes gaan leren, gelukkig komt Vleespet morgen een verjaardag vieren hier, die schijnt het te weten!

Rob

welkom mooie rode micra
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet


monstermicra11

Nou grijsgroenigachtig iets... en de motorkap nou die kleur is nog niet verzonnen geloof ik, maar goed ikplaats binnenkort foto's, kunnen de mensen zelf zeggen of het een aztec is of een asbak! Maar dat maakt niet uit, ik ga 'm toch rollen, daarvoor is het een projectauto, begint lelijk en wordt mooi! (als het goed gaat).

Rob

post dan geen foto's van een rode tussen door...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Citaat van: Defqon op 19 maart 2011, 22:32:03
post dan geen foto's van een rode tussen door...

Of lees het verhaal voor je antwoordt :P

Rob

[Off Topic] een fout is menselijk
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed