Mijn 3e micra...

Gestart door monstermicra11, 19 maart 2011, 09:01:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


redk11

Zojuist een andere tellerbak besteld van een super s bij Piet, volgens mij hier niet onbekend? Past netjes bij mijn interieur, dus ben erg benieuwd en er ligt al een stekker dus zou plug and play moeten zijn.

Leo

uploaden is gelukt, gewoon img link gebruiken en plakken maar :)





de super s teller bak is plug&play voor deze K11 :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Kom je ook naar de meeting in Zwolle? Ik kan ook de tellerbak even meenemen. Heb je hem eerder... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

redk11

Zou graag komen , echter mijn zondag is al vol. Verplichtingen met het gezin enzo. Maar voor een volgende meeting hou ik me zeker aanbevolen! Dus helaas blijft het bij opsturen Piet!

PW-performance

Citaat van: redk11 op 16 mei 2015, 07:58:24
Zou graag komen , echter mijn zondag is al vol. Verplichtingen met het gezin enzo. Maar voor een volgende meeting hou ik me zeker aanbevolen! Dus helaas blijft het bij opsturen Piet!

Komt goed. :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

redk11

Zo tellerbakje zit erin en ook nog even de achterkant stickerloos en wisserloos gemaakt! Ziet er alweer een stuk netter uit! Zal vanavond even de foto's die erbij horen plaatsen. En in de zeer nabije toekomst zal de koppeling eraan moeten geloof ik. Heb al naar n prijs geinformeerd en dat viel me niet tegen, als ik het zelf doe dan he.. 76 euro voor n complete koppelingsset vind ik nog meevallen!  Hopen dat daarmee mijn schakelprobleem opgelost is, gaat zoiezo nieuwe bakolie ook in dan. Foto's volgen!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11


redk11

En ook nog even de achterkant ontdaan van stickers en wisser, nummerplaat houder moet nog clean worden.





redk11

Nu wil ik eigenlijk ook nog van die vaste ruitjes achter in plaats van de klapruitjes. Eens kijken of die te vinden zijn!

PW-performance

#71
Ziet er al goed uit... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

redk11

Ja stapje voor stapje wordt ie steeds mooier Piet!

Conodihno

Maar klapruitjes is toch veel handiger? ?? Ik vind het wel jammer dat ik ze strak niet meer heb.

redk11

Ik vind die ruitjes leuker, het benadrukt de lijn van de micra als de ruitjes wat dieper liggen, dat vindt ik leuk.