Mijn 3e micra...

Gestart door monstermicra11, 19 maart 2011, 09:01:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vleespet


monstermicra11

Jep, vd week honderdzestig meegereden ging goed, veel herrie, en trillen maar haalde het wel, is nu in need of wasbeurt very bad! Ziet er uit als een jagstafcar, zwarte wielen grijze dopjes, ik vind het m niet misstaan, mooie standaard auspuff eronder, wat een limo is het toch!

redk11

HAHA Zit ik wat oude forum topics door te lezen kom ik mijn oude forumnaam en topic over mijn inmiddels vorige micra tegen! Er is veel gebeurd sinds die tijd! De monstermicra is reeds verruild voor een iets jonger exemplaar! Wel een K11 wederom, uit 96 in de kleur blauwgroen en met de respectabele kmstand van 112000. Was een inruilauto bij Autoheemskerk, wat krasjes en deukjes hier en daar maar een stuk harder en beter in de lak dan monstermicra inmiddels was..
Ik heb die dan ook ingeruild bij de nissandealer en hij staat er nu zelfs nog.. motorte wilde nog prima maar remmen en carroserie werden te slecht en nu ik de wat jongere heb valt me ook op hoeveel speling de oude overal op had zeg maar.. Kortom nu dus begonnen aan mijn vierde Micra k11. Ook al wat dingetjes aangedaan, zo zitten er wielkast verbreders op, org Nissan, en is de grille matzwart geworden inplaats van in de kleur.
Ook is ie al omlaag gegaan, alleen de wieltjes zijn nog niet voor iets van lichtmetaal vervangen, maar dat gaat zeker nog komen.

Leo

Klinkt goed. Wij houden van fotos :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Wij houden zeker van foto's
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Oe wielkast verbreders altijd leuk. Zo jammer dat ik die er niet afgehaald heb toen m'n vorige wegging. Nu kom je ze amper tegen. Maar aansluitend op bovenstaande, foto's!

redk11

Ja foto's... Das altijd een opgave, ik snap die nieuwe foto plaatsmanieren niet zo goed, zie voorgaande pagina's... (Schaam).. Maar ik kan wel alvast iets meer vertellen natuurlijk.  De mijne is een vrij lastige kleur blauwgroen. (Lastig combineren met andere wielen, kleuren enz) hij is al lager 35 set zit eronder en ik heb mijnn grill matzwart gespoten met een sri logo in de hoek, staat best grappig. Verder is ie voor micra begrippen niet kaal. Ik kan de achterbak en tankklep van binnenuit openen en hij heeft stuurbekrachtiging.

Dingen die ik nog wil doen aan de auto: beurtje,  olie vervangen en filter. Dit gaat hopeijk komende week gebeuren. Andere tellerbak, met toerenteller erin. En ook even op zoek naar breedstralende blauwe led's voor in het dashboard. Zitten nu ook blauwe in maar daar zie je niks van, lijkt wel schemer in de tellerbak..
Verder wil ik de achterwisser eraf hebben en de logo's vd klep. En ik ben er nog niet uit of de bumpers nou in kleur blijven of juist matzwart moeten worden, dat vind ik bij die van Luukske zo mooi.

Luuukske

#52
Ik heb nog wel van die blauwe ledjes voor in je dash. Mag je voor n prikkie ophalen in zwolle tijdens de meet

Ik had geen matzwarte bumpers. Maar gewoon stock bumperts van de sloop. Ongespoten. Ideaal!




Leo

Fotos kun je uploaden via photobucket.
en via de telefoon met tapatalk :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Of gewoon als bijlage bij een antwoord...
Micra Addict

redk11

 Ok bedankt voor de tips, wanneer is die meeting in Zwolle dan? En zou opsturen ook n optie zijn Luukske? oja even kijken of foto's erbij plaatsen lukt... Als ik  het probeer staat er alleen maar img img... dat wordt 'm niet, tot zover even makkelijk een foto erbij zetten zeg..

Leo

17 mei is de meeting :)

je moet de img link gebruiken
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11

Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik dan moet met die img link want ik kan het niet aanklikken ofzo, enik krijg er ook niks tussen? Snap er niks van. Foto's staan op mijn telefoon of pc maar erbij krijgen ho maar??

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11