TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

ik wil wel dat je iedere dag een gebed samen met de booskijkers doet... :P vonden die van mij altijd fijn.... *kuch* bier zuipen en k** roepen (A)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Kleine update:

Al sinds ik de wagen heb doet de helft van mijn dashboard verlichting het niet, zo heb ik geen licht bij de temperatuur meter en deed de helft het van mijn benzine meter het, daar moest wat aan gedaan worden.

Via de How to van Bunny (bedankt voor het plaatsen!) op dit forum ging het vervangen van de verlichting vrij simpel en gemakkelijk. Wel heb ik de standaard verlichting natuurlijk gelijk vervangen voor blauwe T5 Ledjes!

Overdag was het resultaat niet goed te zien maar in de avond des te beter! Erg vet geworden! :)

Zie hier het resultaat:



Verder heb ik de booskijkers nog gemonteerd, op de vorige foto lagen ze nog los nu heb ik gaatjes geboord en de booskijkers bevestigt. Ze zijn nog wel onbewerkt en zwart, dit zal binnenkort ook veranderen want ze worden namelijk gewoon ROOD! 8)



Verder zal mijn einddemper vervangen moeten worden voor mijn apk, nu heb ik daar nog voldoende tijd voor maar toch wil ik alvast gaan rondkijken. Zijn jullie bekend met sportdempers voor de Micra K11 op maat? Elk advies is welkom! ;D
Love the potiential

Milo

Je dashboard verlichting ziet er érg strak uit! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Graag gedaan ;) Zat er nog veel verschil in jouw type en die van mij?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Citaat van: Bunny op 07 juni 2011, 19:28:19
Graag gedaan ;) Zat er nog veel verschil in jouw type en die van mij?

Eigenlijk bijna niks, de bolletjes die vervangen moesten worden hadden een blauwe fitting de rest van de lampjes een zwarte fitting. Het waren ook 4 bolletjes die vervangen moesten worden.

Wel was het even een gekloot met die stekkertjes losmaken. Ik kon er niet goed bij en ik had nog een ronde stekker in het midden (volgens mij voor de snelheidsmeter) waar ik niet van wist of en hoe deze los te maken was. Uiteindelijk gewoon gelukt! Ook moest ik even zoeken naar de verlichting voor mijn klokje die werkte ook niet maar doet het nu weer perfect!  ;D

Je How to is dus ook prima te gebruiken voor mijn type K11, ik ben er hooguit drie kwartier mee bezig geweest!  O0
Love the potiential

TeSprouT

Citaat van: Milo op 07 juni 2011, 18:20:58
Je dashboard verlichting ziet er érg strak uit! ;D

Thnx man! Ben er zelf ook erg tevreden over! 8)
Love the potiential

Rob

netjes kerel lijkt mijn dash wel @ verlichting alleen bij mij is de plaat voor de tellers wit! :P

booskijkers zien er nogsteeds goed uit! maar ben bang dat als je ze rood maakt ze weg vallen@ totaal plaatje

KEEP UP THE GOOD WORK!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Defqon op 07 juni 2011, 20:21:31
netjes kerel lijkt mijn dash wel @ verlichting alleen bij mij is de plaat voor de tellers wit! :P

booskijkers zien er nogsteeds goed uit! maar ben bang dat als je ze rood maakt ze weg vallen@ totaal plaatje

KEEP UP THE GOOD WORK!

Thnx!  O0

Ja de dashboard verlichting zou rood of blauw worden. Ik heb uiteindelijk ook voor blauw gekozen, dit is wat rustiger voor je ogen en zodra er iets mis is springen de rode lampjes er direct goed tussenuit! :)

Ben ook erg blij met de booskijkers! Jij slaat nu met je opmerking precies de spijker op zijn kop. Dat is dus precies waar ik bang voor ben, wanneer ik ze rood maak dat het effect van de booskijkers weg valt en minder is. Aan de andere kant hoor ik van veel mensen in mn omgeving dat ik het gewoon rood moet maken.

Dacht ik eruit te zijn is het dilemma weer terug! Haha!  :o
Maar weer eens goed denken en kijken wat het beste is.
Love the potiential

richardwbb

Je kan beter de temp meter in de gaten houden in dat geval, want die rode lichtjes als die aanspringen tijdens het rijden gaan ze er vanuit dat je dit in 1 oogopslag zal zien.

Ik zou er ook alleen wit in gooien, voor de leesbaarheid, waar je geleerd is met autorijden dat je de snelheidsmeter in de gaten moet houden.

TeSprouT

Citaat van: richardwbb op 08 juni 2011, 01:01:40
Je kan beter de temp meter in de gaten houden in dat geval, want die rode lichtjes als die aanspringen tijdens het rijden gaan ze er vanuit dat je dit in 1 oogopslag zal zien.

Ik zou er ook alleen wit in gooien, voor de leesbaarheid, waar je geleerd is met autorijden dat je de snelheidsmeter in de gaten moet houden.

Ja uiteraard is wit het aller beste voor de leesbaarheid, maar soms wil je ook wat anders dan standaard. Blauw geeft alles prima weer en is voor mij duidelijk leesbaar. Het in de gate houden van de snelheidsmeter is daardoor ook geen probleem! ;)
Love the potiential

Red Racer

#85
netjes en strakke verlichting, en als je een plug and play demper zoekt kan ik zo even kijken op ebay voor je.

edit.
http://cgi.ebay.de/S-Power-Sportauspuff-Nissan-Micra-K11-/220794101036?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item33685a9d2c


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

beetje zwarte eind tip! :O
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Defqon op 08 juni 2011, 21:21:06
beetje zwarte eind tip! :O

Ja ik zie het ook, zou die op een diesel hebben gezeten?  :-\
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed