TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeSprouT

De ibiza bumperlip is al weer een tijdje binnen en ligt te wachten tot ik tijd heb om deze te monteren. Vandaag wel even een photoshopje gemaakt met wat leuke ideetjes.

Verder heb ik besloten i.v.m. vakantie om velgen even uit te stellen en binnenkort andere wieldoppen te halen, deze zijn namelijk te erg versleten. Als ik terug kom van mijn vakantie ga ik eens rustig kijken voor velgen, het zullen sowieso 14" cup velgen worden voor de sportieve look.  8)

Hierbij de photoshop!



Wat vinden jullie? ::)
Love the potiential

Milo

#31
Als ik heel eerlijk ben vind ik eigenlijk alleen de booskijkers echt ruig! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

doen! een weg terug is er niet! :)

TeSprouT

Bedankt voor jullie reactie's! ik vind zelf de booskijkers ook wel heel erg vet! Alleen een probleem, ik ben niet dusdanig handig dat ik dit zelf kan haha.  :'(  Maar wie weet hoe het loopt.  :)

verder komt de bumperlip er sowieso onder die ligt al klaar zoals er eerder te lezen viel, ik vind het wel er goed onder passen. De witte spiegels twijfel ik heel erg over of ik het wel mooi vind, verder denk ik dat velgen ook al veel doen met de auto.  ;D
Love the potiential

Milo

Citaat van: TeSprouT op 28 april 2011, 10:23:42... verder denk ik dat velgen ook al veel doen met de auto.  ;D

Dat is wel zeker.
Velgen maken de auto!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Citeer
Velgen maken de auto!

Haha kijk dat zijn uitspraken daar kunnen we wat mee! Helemaal mee eens! ;D
Love the potiential

Rob

idd kijk kijk kijken wat pas er bij me auto en dan pas op de aanschaf over
je ziet soms van die sjonnies met velgen die niet bij de wagen passen

of met van die lelijke dotz velgen die op een propeller lijken en aan 1 kan mooi naar voren wijzen als ze draaien en de andere kant niet (LELIJKKKKKKKKKKKKKK)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Zoals ik al eerder heb vermeld heb ik het kopen van velgen tijdelijk uitgesteld tot na mn vakantie en kan ik rustig eens gaan kijken wat ik leuk vind! Wel wilde ik die oude wieldoppen vervangen want die zagen er werkelijk echt niet meer uit!

Dus hierbij een kleine maar geslaagde aanpassing, al zeg ik het zelf! ;D



Wat vinden jullie?

Binnenkort samen met een maatje van me kijken of we de ibiza lip kunnen monteren, dat is de volgende stap!  8)
Love the potiential

richardwbb

Nou die kunnen best hoor!

Pobresh

tijd voor een leuk setje lichtmetaal. Soms voor leuke prijzen te krijgen. ;)

Rob

als je handig bent heb ik met witte cups over ;)
zit beetje werk @ stoeprand schade aan...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: richardwbb op 05 mei 2011, 17:49:47
Nou die kunnen best hoor!

Dat dacht ik ook! Moest even wennen maar vind het voor wieldoppen best vet staan! Gelijk een iets stoerdere uitstraling, voor zover dat kan met wieldoppen. haha! ;D

Citaat van: Pobresh op 05 mei 2011, 17:57:54
tijd voor een leuk setje lichtmetaal. Soms voor leuke prijzen te krijgen. ;)

Jaa ik weet het, maar zoals eerder gezegd vakantie komt er straks aan en deze student moet eventjes sparen! ;) Ik ga eerst eens rustig rondkijken wat ik wil en na de vakantie komen die zeker wel!  8)

Citaat van: Defqon op 05 mei 2011, 19:09:20
als je handig bent heb ik met witte cups over ;)
zit beetje werk @ stoeprand schade aan...

Dat zijn zeker je 15" ABT velgen? Ik wil het liefst zelf 14" en wit word zo snel vies en ben ik eigenlijk niet naar op zoek. Maar bedankt voor het aanbod als het tegen die tijd zover is hou ik het in mijn achterhoofd! :)

Love the potiential

Pobresh

ik ben ook student, voor een paar tientjes kun je al leuke velgen hebben, vaak kun je dan je huidige banden ook omzetten. Hooguit 100 euro kun je klaar zijn ermee. Moet toch wel lukken? ;) Auto zal je per maand meer kosten.

Wit staat goed op een rode auto. Maar ook gepolijste rand met gouden hart.

TeSprouT

Jaa klopt! Het probleem is dat ik niet zo'n handige klusser ben als iedereen hier en de goedkopere velgen vaak wat werk nodig hebben haha! Maar ik hou marktplaats e.d. zeker in de gaten mocht ik in de tussentijd iets tegenkomen wat me bevalt kan ik altijd de beslissing nemen om velgen aan te schaffen. Ik wil ze in ieder geval uiterlijk na mijn zomervakantie hebben. :)

Wat jij zei gepolijste rand met gouden hart is ook wel vet! Ben zelf beetje op zoek naar cup velgen zoals Brock B2 alleen dan goedkoper haha! Mijn banden kan ik dan niet overzetten ben ik bang want ik wil 14" en heb momenteel 13" eronder zitten. :(
Love the potiential