TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

#45
bij de auto sloop staat er een set ats velgen met de banden maat 195 nog iets 15 inch.

met toyo proxes bandjes er omheen zwart met een gele rand.
ze vragen er 140 euro voor mischien is het wat.


deze velgen aleen dan de diepe ster zwart en de cup rand geel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

voor een paar pleuries heb je bij de action een spuitbus in kleur :P
en dat zit er nu ook op met daar over hoogglans van motip

houd prima ;)

heb ook nog 14" staal :P hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Deze velgen zijn idd ook erg vet! Alleen ben bang dat 15" zonder stuurbekrachtiging erg zwaar stuurt. Weet niet of dat ook het geval is? Maar bedankt voor het helpen zoeken en het aanbod! Ik ga er eens rustig over denken deze maand word het in ieder geval rustig aan doen met geld.

Red racer had jij toevallig nog een spoilertje gevonden op de sloop of dat niet?
Love the potiential

Rob

#48
denk dat dat met zonder stuurbekrachtiging best lastig stuurt bij inparkeren ;)
als je rijd dan rij je en heb je er weinig last van

edit:
uhmm patrick jaag die jongen niet op kosten @ velgen vw
naafgat is te klein die zijn 53,9 en micra moet 59,1 hebben

mijne zijn ook vw (de witte cups) alleen die heb ik laten uitdraaien
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

het waren geen vw velgen nu ik het zo even nadenk er zaten veel meer spaak in, zal morgen nog eens naar de sloop even kijken en ga dan voor die spoiler even kiekn.

ze zaten onder een seat inca.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

richardwbb

Kan toch niet veel mis gaan met velgjes opknappen? Als ze maar recht zijn, dat lijkt me een stuk lastiger om zeker te weten.

Maar zeg, hoe moet dat met remstof? Welke spuitbusmiddel is daar bestand tegen?

Rob

Citaat van: Red Racer op 06 mei 2011, 16:00:01
het waren geen vw velgen
mijn reactie kwam omdat er op de foto vuilniswagen forum stond
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Jaa ik heb geen idee hoe velgen opgeknapt moeten worden, ben wat dat betreft a-technisch. Maar alles is te leren toch? Ik heb tot nu toe al veel geleerd over auto's door er gewoon lekker mee bezig te zijn en dingen te proberen.

Ik hou voorlopig marktplaats en dergelijke in de gaten voor leuk setje 14" velgen. Kom vanzelf wel wat leuks tegen!

@red racer
Was je nog langs de sloop gegaan? Was wel benieuwd!
Love the potiential

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Pobresh

Citaat van: Defqon op 06 mei 2011, 14:43:37
denk dat dat met zonder stuurbekrachtiging best lastig stuurt bij inparkeren ;)
als je rijd dan rij je en heb je er weinig last van

edit:
uhmm patrick jaag die jongen niet op kosten @ velgen vw
naafgat is te klein die zijn 53,9 en micra moet 59,1 hebben

mijne zijn ook vw (de witte cups) alleen die heb ik laten uitdraaien
naafgat vw is 57,1 en je kunt dat laten verruimen tot de juiste maat, in dit geval zou je dat zelfs zelf kunnen doen, omdat het maar weinig verschil is.

Zijn ATS Cup velgjes zo te zien. of replicatjes.
Motip spuitverf kan nergens tegen, Wheelspray van hun wel, maar die is maar in beperkte kleuren te krijgen. Overigens, gooi over de gemiddelde verf een liter benzine, en het gaat er ook vanaf, zeker als het al oude verf is die begint los te laten.

ohja: 195 zonder stuurbekrachtiging en inparkeren? Spierballen kweken!

Rob

Citaat van: Pobresh op 11 mei 2011, 22:57:13
Motip spuitverf kan nergens tegen
sorry ik moest even heel hard lache...

het zit al ruim een jaar en paar maanden op mijn witte cups die zijn er nu af dan maar dat zit zo hard er op gebakken en is nog prachtig wit.... dus dat het nergens tegen kan is bull shit in mijn ogen...
en het meest erge is bij mij zit er witte verf van de Action onder als basis :P

dus sorry maar ik heb kostelijk zitten lachen even

ps. niet vervelend bedoelt hier boven staande!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Pobresh op 11 mei 2011, 22:57:13
Overigens, gooi over de gemiddelde verf een liter benzine, en het gaat er ook vanaf, zeker als het al oude verf is die begint los te laten.

ohja: 195 zonder stuurbekrachtiging en inparkeren? Spierballen kweken!

Handige tip, dat van die benzine! Haha jaa zonder stuurbekrachtiging met 15" velgen en dan inparkeren zie ik ook niet zitten. Vandaar dat ik rond zit te kijken voor 14".

Verder dit weekend waarschijnlijk kijken of we de seat ibiza lip kunnen monteren, dit ga ik samen met een maatje doen. Hangt er vanaf of ook hij zaterdag tijd heeft. Ook is mijn klok + temperatuurmeter verlichting kapot, ook dit wil ik gaan aanpakken zaterdag. Ik zag een mooie how to staan op het forum en zit te denken om dit zelf ook te doen met blauwe of rode ledjes.

Wat vinden jullie?
Love the potiential

richardwbb

Welke toplaag had je van Motip Defqon? Ik heb ook wel eens iets op een velg gedaan en dat ging verkleuren en loslaten en dat is geen leuk klusje om nogmaals te doen!

Rob

je upgrade is onder weg ;)

die extra hoogglans had ik richard met 25% extra
werk ik nu ook altijd mee ook de zwart zit nu op me velgen er van
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

Echt, jij bent kampioen onduidelijk lullen, weet je wat ik kom wel even 4 velgen brengen dan mag je het voordoen ;D