TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeSprouT

Update:

Stappenmotor staat al een week in de bestelling, kreeg helaas te horen dat het onderdeel vanuit het buitenland moet komen (geen idee waarom!). Hopelijk komt het volgende week binnen, afwachten dus.

Micra staat nu stil en rij er niet mee, de auto ging heel erg schokken en stoten waardoor ik geen risico wil nemen en wacht tot het onderdeel binnen is. Het is wel duidelijk dat je pas weet wat je mist als het er niet meer is. :(

Hopelijk binnenkort weer rijden!  ;D
Love the potiential

Rob

als ze maar niet in die vloedgolf verdronken zijn
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Haha ja dat zat ik ook te denken, maar er zal toch wel ergens binnen Europa een nieuwe stappenmotor voor de Micra liggen? ;)

We wachten rustig af.
Love the potiential

TeSprouT

Ja! We rijden weer! de bestelling wilde maar niet komen, iedereen had vast ook meegekregen dat Nissan wat problemen had met onderdelen leveren vanuit Japan door die vreselijke ramp.

Omdat ik zelf mn auto hard nodig heb is er besloten deze bestelling te annuleren en heb ik een gereviseerde gasklephuis besteld bij ACtronics. binnen 3 werkdagen alles netjes binnen gekregen en afgelopen weekend deze ingebouwd. De auto rijd weer perfect!

Nu kunnen we echt beginnen met de Micra en een paar leuke dingen erop aan passen. Ideeën zijn er genoeg!

Het eerste wat ik graag zou willen doen is bij de voorbumper een mooie onderlip plaatsen en andere velgen.

Het idee:



Volgens mij is deze lip van de Seat Ibiza, kan iemand dit voor mij bevestigen?

Deze week ook tijd voor nieuwe mooie foto's!  ;D
Love the potiential

Bunny

Ja dat is dezelfde als die ik te koop heb :P Alleen zijn hier de vakjes ook nog opengemaakt en er gaas achter gedaan.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Oke ja sorry, ik zat te twijfelen omdat hij idd dicht was aan een helft en dacht dat die voor jou voor de achterkant was. (sorry ben beetje een noob met dat soort dingen :P )

Ik heb dan zeker wel interesse in de frontlip! ;D Is bevestiging aan de voorkant makkelijk?
Love the potiential

Bunny

denk het wel, gewoon gaten in je originele bumper maken en er boutjes doorheen

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

#22
Zo weer tijd voor een update! ;D

Het was vandaag heerlijk weer en ik was gelukkig een keer op tijd klaar met de studie, dus ik ben actief geweest en heb mijn auto eens goed gewassen!

Daarna heb ik gelijk nog wat foto's gemaakt van de dingetjes die ik tot nu toe gedaan heb aan de auto. Op pagina 1 van dit topic heb je kunnen zien wat voor ouderwetse audio erin zat. Dit heb ik als aller eerst aangepakt.

Viavia voor een leuk prijsje de JVC KD-G332 autoradio kunnen overnemen, zelf had ik nog JBL speakers liggen.

Het resultaat:


De autoradio.


De speakers.

Heb nu een lekker geluidje en een redelijke bass in de auto, rijd toch een stuk fijner met een goede cd op!

Verder heb ik nog van een maatje van mij een setje racependalen gekregen, ook deze heb ik direct gemonteerd en zie hier het resultaat!


De racependalen!

Aan het uiterlijk van de buitenkant heb ik vrijwel nog niks gedaan, ik heb enkel een uitlaatsierstuk geplaatst. vind het wel geslaagd een vierkant uitlaatje!





Ik ben nog meer dingen van plan, zo komt binnenkort de Seat Ibiza Cupra lip binnen en gaat die eronder aan de voorkant met racegaas en ben ik aan het rondkijken voor leuke velgjes, zit zelf te denken aan cupvelgen. Ideeën of suggesties altijd welkom!

Voor de afsluiter nog een mooie foto van mijn Micra!  O0



Oja! Nummerplaat aan de voorkant is ook nieuw, de vorige was nogal verbogen en scheef! :P  
Love the potiential

Red Racer

netjes hoor al die nette update's vooral weer een heerlijke sound zo te zien ;)

zou anders voor 14inch cupvelgjes gaan kijken.
waar woon je ongeveer dan kijk ik even marktplaats.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 11 april 2011, 19:17:03
netjes hoor al die nette update's vooral weer een heerlijke sound zo te zien ;)

zou anders voor 14inch cupvelgjes gaan kijken.
waar woon je ongeveer dan kijk ik even marktplaats.

Hee dankje voor je leuke reactie! Ben zelf ook wel erg blij met een lekker geluidje in die auto hoor! ;D

ik kom uit Maassluis dat is omgeving Rotterdam, kijk zelf ook regelmatig op marktplaats, maar je moet ook beetje geluk hebben.

14 inch vind ik ook een mooie maat voor velgen! :)
Love the potiential

TeSprouT

Love the potiential

Rob

die radio lijkt nog lekker op het oude type jvc die me pa ook heeft werken altijd prima!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Ja de radio werkt perfect! Het geluid is ook gelijk een stuk beter vergeleken met die oude van voor de oorlog haha! ;D
Love the potiential

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed