Meeting Almelo

Gestart door Taxloss, 26 juli 2008, 19:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Binnenkort is er weer een meeting hier in Almelo.

Ik stel voor om met een aantal mensen naar deze meeting te gaan.

We kunnen eventueel ervoor of erna even wat eten en drinken bij mij thuis, of ergens op een leuk terras in Almelo.

Ik hoor het graag wie er meegaan, ik zal tegen die tijd even mijn adres doorgeven.



MEGA Meeting Day Zondag 31 aug. 2008

DB-Drag -, Show & Shine wedstijden, Clubmeetings, Shows, Demonstratie's, evenementen, verschillende prijzen te winnen, BTW vrij kopen etc.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

lijstje:

1. Taxloss
2. Larrs (ovb)

Ik wil wel, maar heb op dit moment heb ik nog geen idee of ik ook kan.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

lijstje:

1. Taxloss
2. Larrs (ovb)
3. Ogduvezz
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts


lijstje:

1. Taxloss
2. Larrs (ovb)
3. Ogduvezz
4. Muts (ovb)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

valt gelijk met hank dus ik weet niet of ik kom licht er aan of er iemand die kant op gaat maar zoals ik dit nu zie gaat er niemand naar hank maar wel naar almelo hmzzz denk dat mijn plannen dan ook veranderen!

Taxloss

het is geen grootschalige meeting in Almelo, maar met een beetje mooi weer kunnen we daarna gezellig bij mij in de tuin zitten. ook altijd lekker. ff bij ons is het straatje paar mooie foto's schieten van een aantal micra's op rij, altijd leuk.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

geeft niks, het is ook niet vandaag maar 31 augustus, dus dat scheelt alweer, was even fout geinformeerd. Dus als het je leuk lijkt kun je alsnog mee..
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Michiel

Ik kom misschien wel, als ik dan weer een rijdende Micra heb dan zal het wel lukken.

Taxloss

gezellig Michiel, helemaal leuk!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

denk dat ik hank laat vallen ;) geen zin om in me eentje heen te gaan ;) zonder mede club leden ;)

Taxloss

dat is gezellig, willen jullie dan het lijstje even invullen, dan kijk ik even of ik weer een plekje kan reserveren.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

#12
[Off topic]

zal nog even overleggen met me kennisen of die mee willen dan daar heen ;) anderes kom ik wel met die oude man van me (me pa)

[On topic]

ja zijn leuke autotjes ookal was het niet me eerste keus toen ik een auto zocht :P
kwam hem met toeval tegen mijn micra en hij was in mijn kleur dus was meteen verkocht!

anders had ik bij die civic club gezeten maar die lijkt me niet zo leuk echt van die bluffertjes rijden in civic's

Taxloss

dat is prima hoor, kijk maar even. Ik zal nog even over het exacte programma nadenken. Maar we kunnen in ieder geval beginnen met koffie bij mij thuis, want het is wel leuk als we daar met een aantal micra's tegelijk aankomen rijden. Toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ogduvezz

jij snapt het nicole en daarna kan ik maybe me nieuwe huisje aan jullie laten
zien
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it