Battle of the small.

Gestart door Ed, 01 april 2008, 21:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed

Kreeg dit net doorgestuurd van mijn zoon.


Het gaat vooral om de kleinere auto's

Komende lente willen wij als bestuur van PuntoSportivo een meeting organiseren bij de Meern.

Deze meeting moet de naam: "Battle of the Small" gaan krijgen!! Niet omdat we hier willen gaan vechten met elkaar, maar een beetje competitie is niet verkeerd, dus wie kan er met de meeste leden (of zelfde soort auto) op komen dagen?

Wat is de bedoeling?:

Ieder zijn eigen meeting, maar wel allemaal op dezelfde locatie! Op deze manier kunnen we ook eens bij andere clubs kijken! Ideeen van elkaar op doen, gezellig praten over tuning, onderhoud, merken, types, over de verschillende auto’s, over het weer(?) en over elkaar… en wat is er nou leuker dan "Gluren bij de Buren"

Wanneer moet het plaatsvinden?:

zondag 13 April, vanaf 11:30

Wie komen er waarschijnlijk?:

Uiteraard zijn wij er als PuntoSportivo bij. Verder zijn er uitnodigingen naar alle clubs met kleinere auto's binnen de club gegaan. van Punto tot Polo, en Arosa tot Starlet!

Waar zou deze meeting zijn?:

Lekker centraal in het land, met genoeg ruimte!:
AC Restaurant de Meern aan de A12. Veel van jullie houden daar ook wel eens een meeting, of zijn hier al wel eens geweest! En de Meern ligt lekker centraal in Nederland! De hele dag kan men terecht in het AC Restaurant. Oa voor een hapje en een drankje en voor toiletgebruik..

Hoe pakken we dit aan?:

Aanwezig zijn met zoveel mogelijk leden!!! jullie site en forum. Wij als PuntoSportivo zetten in principe alles op. (hulp is welkom uiteraard)

Om extra veel mensen te trekken willen we misschien ook een contest doen! Een beker voor de club met de meest aanwezige auto's! En een top5 (of top10) van mooist aanwezige showwagens! Maar dit is nog niet zeker en niet het eerste uitgangspunt.

De hele dag kan men terecht in het AC Restaurant. Oa voor een hapje en een drankje en voor toiletgebruik. Daarnaast zijn we in overleg met een aantal bedrijven voor een aantal clinics, en demo’s! Meguiar's zal op deze meeting ook vertegenwoordigd zijn met een stand. Zij zullen ook één en ander demonstreren

Iedereen is welkom, dus niet alleen de SCH members. Gewoon met z'n allen daarheen en dan maken we weer een mooie meeting van samen met onderstaande clubs:

- GrandePuntoClub - CinquecentoClub - Pumadriversclub - Lupoclub Nederland - CitroSport - Peugeot206Club - 206Tuning Club - SuzukiTuning Club - Charade Power - Ibiza Club - Fiesta Club - Daihatsutuning - KaClub - CivicClub - ArosaClub - PandaClub - Saxo16VClub - C2 Sportive Club - GPC: - Unga




wie heeft er zin om te gaan?
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Larrs

Heel misschien dat ik dan ook wat heb, maar opzich lijkt het me wel leuk.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Taxloss

#3
13 april Lijkt mij leuk om te gaan. Moeten we even kijken hoeveel micra's we bij elkaar kunnen krijgen! Ik ben benieuwd. Weet niet zeker of ik iets heb, volgens mij niet.

Wie heeft interesse, als we daar een indicatie van hebben dan kunnen we beslissen of we gaan.

Laat je horen!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Jammer dat nico dan wederom naar vriendin is :(

Anti autostyle!!

MicraMuts

Kom je toch met moeders! :)

Ik weet ook niet zeker of ik kan, denk het wel.. maar mocht ik kunnen dan wil ik wel komen!



- Marleen (ovb)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo

Moeders moet dan werken en vaders klussen in nieuwe huis :(

Anti autostyle!!

Bahamut

- Marleen. (ovb)
- Richard.
-
-
-
-
-
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

aztec micra

dat wordt denk ik voor mij moeilijk volgens mij heb ik dan iets maar ik zal wel eens kijken

Taxloss

- Marleen. (ovb)
- Richard.
- Nicole
-
-
-
-

Maar ik vind dat we alleen moeten gaan bij genoeg deelname
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Vind ik ook! Daar gaat het ook om denk ik..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Marcella

Hmmm, ik heb geen micra meer, de Meern was goed te doen geweest qua afstand....

Taxloss

Mensen kom op. Stonden met 13 man op JAF, dan moet dit ook te doen zijn. Laten we eens laten zien wie de micraclub is!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ogduvezz

als ik kan kom ik ook wel mee
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Taxloss

Wanneer, weet je of je kan dan?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...