Milo's Kawasaki GPZ 500s '90

Gestart door Milo, 10 april 2015, 08:44:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik

Citaat van: Milo op 08 juni 2015, 10:40:02
Citaat van: Leo op 08 juni 2015, 10:14:34
Gefeliciteerd milo.

Hoe werkt dat nieuwe rijbewijzen systeem nou eigenlijk ?
Ga je nu gelijk op voor A3 ?

A3 bestaat niet.
Je hebt A1 (18 jaar en ouder), A2 (20 jaar en ouder) en A (vanaf 24 jaar of 22 indien rijbewijs A2 2 jaar in bezit).

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs#Rijbewijs_A1
:( Nog 4 jaar wachten op mijn A..

Riesh

Citaat van: Roadrunner op 08 juni 2015, 08:40:09
Citaat van: Milo op 08 juni 2015, 08:38:08

De eerste lessen (voor Bijzondere Verrichtingen) zijn niet echt "motorrijden".
Dit doe je op een (oefen)terrein en je beoefend bepaalde verrichtingen zoals de noodstop, langzame slalom, wegrijden uit een parkeervak en halve draai/"achtje" draaien.

Puur de behendigheid met de motor. Daarna idd examen en als je die hebt gehaald mag je pas "echt" de weg op.

Ah op die fiets (:P) Wist ik veel.
Hier in de buurt doen ze dat ook altijd op dezelfde parkeerplaats. Misschien ook wel handig voordat je vast op een auto zit omdat je de rem niet kan vinden of zo ::)

Hier in de buurt doen ze dat recht voor de deur van een kinderopvang. terwijl ze 50 meter verder veel meer ruimte hebben. heb die instructeur er wel eens op aangesproken maar daar viel niet echt een fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Bevestigde helaas wel weer het vooroordeel dat ik heb over motorrijders...
Micra Addict

Roadrunner

Nou ja, ik heb ook vooroordelen over Audi rijders, vegetariërs en Amerikanen. Het lullige is altijd dat de idioten het verpesten voor de goeie...

Sorry voor de off topic Milo (A)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo



Citaat van: Milo op 08 juni 2015, 10:40:02
Citaat van: Leo op 08 juni 2015, 10:14:34
Ga je nu gelijk op voor A3 ?

A3 bestaat niet.
Je hebt A1 (18 jaar en ouder), A2 (20 jaar en ouder) en A (vanaf 24 jaar of 22 indien rijbewijs A2 2 jaar in

A2 dus ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Vandaag een toer ruitje in ontvangst mogen nemen voor de Kawa.








Héél blij mee, zo goed zijn ze niet meer te vinden (althans niet voor mij type; eerste generatie).
Hoefde maar €40 te kosten dus geen moment getwijfeld, kan em maar hebben... ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dinky

En zo'n klein stukje lijkt niets,maar rijdt zoveel lekkerder! Goed bezig hoor!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Riesh

Micra Addict

Milo

En vandaag een bagagerek van Hepco & Becker gescoord op Marktplaats voor €35.
Nieuwprijs is door de €150 dus ik ben best blij ^^





Hier kan ook een topkoffer op, dus binnenkort maar eens kijken voor een topkoffer!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

altijd fijn zn meevaller, grappig rekje :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Kan je broodtrommeltje en drinken achterop, altijd handig.

march.be

Ik heb nog de topcase van op mijn moto, kan je vast passend krijgen met beugels o.i.d ;)

Mooi ding hoor !

Milo

Citaat van: march.be op 23 juni 2015, 21:52:52
Ik heb nog de topcase van op mijn moto, kan je vast passend krijgen met beugels o.i.d ;)

Mooi ding hoor !

Bedankt voor het aanbod, maar koop liever een koffer die direct één op één past ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

En gisteren de Hepco & Becker bagagedrager gemonteerd. Helaas geen foto's gemaakt.
Was nog een hele klus, ondanks dat het eigenlijk helemaal niet nodig was geweest...

Alle kappen vanaf het middenstuk eraf gehaald, vervolgens uitgevogeld hoe de bagagedrager nu eigenlijk gemonteerd moest worden.
Daarna vast gezet met veel pijn en moeite, want het leek wel alsof de bagagedrager iets verbogen was...
Want als ik hem aan één kant vast zette (2 boutjes in totaal van 4), ging het 3e boutje nog redelijk.
Maar als ik dan het laatste boutje vast wilde zetten ging dat behoorlijk lastig omdat ik dan de bout er niet goed recht in kreeg :S

Na een hoop gekloot zat ie dan eindelijk vast en wilde ik de kappen er terug op gaan zetten.
Ik begon met de achterlicht kap en daar liep ik gelijk al vast...
De bagagedrager moest gemonteerd worden terwijl die kap er dus op zat, want op geen enkele andere manier kreeg ik de achterlicht kap meer terug op zijn plek... (zie voorbeeldfot vorige post).
Dussss....... Kon ik de bagagedrager weer loshalen...
Nja, eenmaal los achterlicht kap terug gezet en weer een tijd lang lopen kloten en puzzelen maar uiteindelijk zat ie dan gelukkig weer.
Zodoende konden de rest van de kappen er weer op en ziet het er nu hetzelfde uit als de voorbeeld foto hierboven deze post.
Al met al erg blij mee en nu snel eens een topkoffer bestellen.

Ik moet nog een kleine 1,5 maand wachten en dan kan ik hopelijk eindelijk op het beestje rijden.
25 Augustus staat mijn Verkeersdeelname examen ingepland en ik voorzie eigenlijk geen problemen dus ik hoop het in 1x te halen.
Dan gelijk rijbewijs regelen en genieten maar :D
Zal vd week nog eens foto's maken van hoe het nu gemonteerd zit.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Nog wat foto's van hoe het bagagerek gemonteerd zit!







Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)