Cookiebox Micra K10 March

Gestart door Cookiebox, 07 mei 2009, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

ik had dat zelfde probleem toen ik m van me tante overnam.

ze rotten bij de laspunt van de onderste stelbevestiging namelijk zo nu en dan door.

en zown lamp kost iets van 10a15 euro.

ik heb nu onderhand 2 sets thuis liggen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

beetje aan het zoeken geweest voor een lamp vandaag .. heb er 2 gevonden en allebij in nog slechtere staat dan degene die er in zit  :(
Verder zoeken dan maar!

Taxloss

Zit niks anders op dan om verder te blijven zoeken. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

das jammer.

zal k dan ff kijken op de sloop voor je of ga je liever zelf aan de gang met zoeken?

op de sloop zijn er genoeg bij mij te vinden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

Heb mooie koplampjes liggen hoor!

0630789630 (Westervoort)
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Cookiebox

#80
we zien nu pas je berichtje! hebben er nu al 1 gevonden! Westervoort is wel lekker dichtbij! We moesten nu naar Apeldoorn rijden!Achja, hadden we maar iets vaker op het forum moeten kijken! Nu hebben we nog vakantie dus langzamerhand weer de kleine dingetjes opknappen! Aankomende zaterdag een nieuwe distributie riem erop leggen. We zitten er ook over na te denken om de katalysator eraf te halen.. Geeft dat een hoop herrie of?! Woon namelijk in een best rustige buurt. :-X

Red Racer

die kat er af halen kan je wel horen bij mij (aut) of bij sam(schakel)
ik hoor hem wel veel better me uitlaat, en hij heeft een lkkr kickback met het geluid :D

http://www.youtube.com/watch?v=XQ5bESs8TdE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fuser%2Fzundapp4ever&feature=player_profilepage
van sam (sambam)

of deze:
http://www.youtube.com/watch?v=ipBFiWc3drM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fuser%2Fzundapp4ever&feature=player_profilepage
van mij (red racer)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

dank je! maakt zo te horen een hoop herrie! binnenkort er gewoon even afhalen.. als het te is dan kan die er altijd weer zo op! :duim:

Red Racer

ik heb onder mijnus een kat met een pijp er in, dus het binnenste er uit gebeukt, zodat ze bij de keuring gewoon een katalysator zien zitten.

sam heeft makkelijk gewoon een pijp met 2 flense er tussen geplaatst


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#84
Gisteren zijn we begonnen met de hele auto te poetsen met commandant 4 :) dit is de cleaner van de hele commandant reeks en werkt perfect om hardnekkige viezigheid weg te halen. Overal rondom de strips tussen de sponningen in de binnenkant bij de A B en C stijlen  en onder de motorruimte zat vieze zwarte zooi.
Na flink wat uurtjes zag de auto er weer fris uit  8)

Vandaag heb ik de Micra meegenomen naar me werk omdat de auto telkens boven de 100 begon te trillen .. het hele dashboard en alles begon te klapperen dus wou dit verhelpen door de wieltjes de demonteren en ze opnieuw te balanceren.
Er zat wel lood op de wielen toen we ze kochten maar blijkbaar verkeerd gebalanceerd dus het is nu opgelost...

Maar had vrij weinig te doen vandaag dus ging maar even lekker hobbyen  8)

De remtrommels waren door de velgen nogal duidelijk te zien.. deze waren vies en roestig dus dan maar een zwart lakje er op! Ook de wielkuipen aan de binnenkant behandeld met een zwarte lak staat meteen een stuk netter.



Dus dan ook maar de remklauwtjes  :D



Bij de rechter achterste wielkuip zat ook roest dit leek door de rubber steenslag beschermer heen te komen.. dus dit wou ik eens goed bekijken of het aandacht nodig had voordat het door gaat rotten.. Dit bleek mee te vallen..



De roest bleek uit de steenslag beschermer zelf te komen de ijzeren strip die er in zit was gaan roesten en en ging door het rubber heen met als gevolg



Ook heb ik de nieuwe koplamp er weer in geschroefd hopen maar dat deze een tijdje volhoud en niet net zoals de oude koplamp weer een aquarium word.



Ook had de micra geen mistlamp achter dus dat heb ik vandaag ook maar even waar gemaakt :) hier heb ik geen foto van

En nu staat ze er weer fris en fruitig bij!  ;D


Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Cookiebox

Haha die opmerking kreeg ik vandaag ook al van een collega die m ook gezien heeft toen we de auto net 2 dagen hadden die stond met open mond te gapen aangezien hij het eerder nog een frikandel van een wagen noemde  8) altijd leuk om de reactie dan te zien




Rick

Velgen staan de auto goed..  8) Netjes gedaan ook met die remmen..

Red Racer

Ziet er echt weer al nieuw uit!
Die velgen blijven hem steeds mooier uit te komen.

Wat voor schakelaar heb je op je dash voor dat mistlicht?
Zie ook dat je 2 verschillende spiegels hebt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Citaat van: Red Racer op 30 juli 2009, 20:29:48
Ziet er echt weer al nieuw uit!
Die velgen blijven hem steeds mooier uit te komen.

Wat voor schakelaar heb je op je dash voor dat mistlicht?
Zie ook dat je 2 verschillende spiegels hebt.

Heb voor de mistlamp een mistlamp schakelaar gebruikt.. die zat in de auto waar de mistlamp ook vandaan is gekomen en die hoord geklikt te worden in de loze uitsparing rechts onder je stuur zeg maar.. 2 verschillende spiegels? Kan wel kloppen de rechter is nog van de March zelf en de linker is vervangen door de spiegel van de oude Micra dat was een LX zie zo snel het verschil niet er tussen...