Cookiebox Micra K10 March

Gestart door Cookiebox, 07 mei 2009, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

500 euro is voor mij echt het maximum wat ik voor wielen wil uitgeven.

we zullen zondag wel een paar pics zien verscijnen van je :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Vind het er absoluut niet verkeerd uit zien! ::)





Gewoon lekker simpel!  :duim:

rob


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Cookiebox

Ik wil zo graag de bumpers mee laten spuiten! strips eraf.. verlagen en achter blinderen.
Word dus nog even een project! Eerst nog een paar kleine roest plekjes weghalen!
:) dankje ben er blij mee! Hebben we ook een aardig eind voor moeten rijden! 1,5uur heen en dan nog terug.

Taxloss

Maar meestal is zoiets wel waard.
Het is leuk als je mooie ideeen hebt met je wagentje.
En niet alles hoeft gelijk, toch? Is juist leuk stapje voor stapje. Kom je steeds dichterbij wat je eigenlijk wilt.

Succes met je project!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

SamBam

die velgen staan hem goed zeg.
vult mooi de kasten.
passen ze ook of heb je nog wat moeten aanpassen?

grt, sam

Geuens


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Cookiebox

Citaat van: SamBam op 08 juli 2009, 17:26:10
die velgen staan hem goed zeg.
vult mooi de kasten.
passen ze ook of heb je nog wat moeten aanpassen?

grt, sam

Nee we hebben totaal niks aan hoeven passen.Zijn 165/65 R14 scheelt weer!
ben er echt blij mee!

Red Racer

ze zijn voor mij wat aan de normale uitstraling maar ze staan hem wel zeer goed.

zal me benieuwen als ik er velgen onder ga plaatsen.

strips er af en bumpers spuiten gaat echt mooi staan!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

ik hou juist van simpel, micra zelf is simpel! Moet niet te veel poes pas op zitten!
Maar goed ieder is daar anders in.

Ja dat gaat hem zeker goed staan! Alleen volgens mij heeft de vorige eigenaar die strips vast gezet met ruitenkit.. Dus gaat lastig worden.

rob

netjes vind ik ze hoor en ja ieder zijn smaak ;) wat zijn de dingen die je nog moet en wil doen???

Cookiebox

Citaat van: Cookiebox op 06 juli 2009, 19:49:19
Ik wil zo graag de bumpers mee laten spuiten! strips eraf.. verlagen en achter blinderen.
Word dus nog even een project! Eerst nog een paar kleine roest plekjes weghalen!
:) dankje ben er blij mee! Hebben we ook een aardig eind voor moeten rijden! 1,5uur heen en dan nog terug.

Cookiebox

blijkbaar is mijn koplamp rechtsvoor lek. ligt nu al een aardig laagje water in :o! Even rondbellen naar de sloop hier in de buurt