Cookiebox Micra K10 March

Gestart door Cookiebox, 07 mei 2009, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cookiebox

Tellerunit is niet zo moeilijk in te bouwen heb wat schemas gekregen van SamBam toen die ook op het forum staan .. en verder is het gewoon stekkertjes omprikken dus als je een beetje handig bent is het wel te doen :)
Wat ik gedaan had is de stekkers uit de Super S geknipt en die vergeleken met de stekkers in de March alleen de kleurtjes kwamen niet overeen en die heb ik dus allemaal omgeprikt.
Gewoon kijken en vergelijken.. en 1 draad vanaf de bobine de rood/witte draad.|

De woofer heeft 150W RMS en word aangestuurd met een JBL GT0 4 kanaals versterker 4 x 75W RMS

Cookiebox

En die onder plaat rammeld eigenlijk helemaal niet.. altans je hoord het niet in de auto laten we het daar op houden :P ligt vrij stevig

Red Racer

heb zelf ook al een knappe bodemplaat in me kofferbak die precies past met een strak stukkie bekleding.

zal sam wel ff horen over die unit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Hopelijk komt het morgen ook goed met dat lelijke roestplekkie!... laat ff een mannetje komen ghehe die doet Spotrepair overdags en wil wel even kijken naar het plekje.

Cookiebox

Roestplek is weggewerkt, binnenkort foto's! Maandagavond voor velgen kijken! Vriend van mij had nog 4 velgen liggen plus band! Ik hoop dat ze wat zijn!
Kan uit 2 sets van 4 kiezen!

Red Racer

hoop dat ze voor een mooi prijsiej zijn.

ben helaas :-\  :( ook nog te speuren voor velgies.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#51
zucht velgen! Hadden we een setje velgen gevonden op marktplaats mooie prijs velgen waren gaaf! 8) Wij gebeld hij woont in Hoogeveen voor ons dus nog een aardig eindje rijden vanuit Arnhem!Wij donderdags gebeld ging die vrijdag 3weken op vakantie!! Moesten we maar na de vakantie terug bellen. Is mijn telefoon stuk gegaan.. telefoonnummer kwijt! En hij heeft hem van marktplaats afgehaald omdat die anders word gebeld op vakantie!
dus balen.. Enigste wat we weten is zijn voornaam, en woonplaats!
En vriend van mij had 2 setjes, banden waren te hoog! velgen waren echt niks! totaal verweerd!
Nu dus maar weer verder zoeken..
:-X

We verveelde ons, even bandje wisselen! 15inch.




Ronald


Cookiebox

ja,maar niet voor mijn auto hoor! Komen onder een honda civic vandaan! niks te doen dus even kijken hoe het eruit zou gaan zien! maar niet die velgen zijn niet voor mij bestemd!;)

Ronald

toch misstaat het niet hoor ;)
het type velg staat er wel lekker bij

Red Racer

Whoohw.

Dit soort type velgen zoek ik aleen dan van Momo!
ze mistaan dus zeker niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

ze zijn alleen een beetje groot. maat band 195/60 R15 gaat dus een beetje aanlopen.. Als ik zoiets zou nemen.

Cookiebox

Goeiemiddag, zo beetje gekeken en gezocht overal naar velgen!
En rond gebeld.. deze gaan we als het goed is aankomend weekend ophalen!:D

14inch

Red Racer

ze zijn niet helemaal mijn smaak maar ze zullen de auto wel stoerder gaan maken, doen trouwens alle velgen onder een auto.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#59
Ik wou zelf liever ook meer cup velgen hebben. zoiets wat bijv Sambam heeft. Maar goed moet je het geld ook een beetje mee hebben! :P Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven.
Het is in ieder geval beter als die 13inch dingen! die erg smal zijn! :duim: