Cookiebox Micra K10 March

Gestart door Cookiebox, 07 mei 2009, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

joepie foto's!

met dat klokje er bij en het staat vele malen beter he met die zwarte console.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

leuk zoon iemand er bij die lekker druk is met zijn micra!

Cookiebox

#32
Citaat van: Red Racer op 12 mei 2009, 20:30:13
joepie foto's!

met dat klokje er bij en het staat vele malen beter he met die zwarte console.

het klokje hebben we weggelaten!Vond dat niet echt mooi..
en de teller zit er inmiddels sinds vanavond ook in en het werkt.. alleen idd afwijking van 10km/u.. maar daar ga ik nog even naar kijken.
Hoefde bij de march ook geen stekker af te zagen om van een 10 polige een 8 te maken.
Had ook de stekkers bij de super s er uit geknipt :)
Wel hou ik nog 2 draden over een groen/rode en een zwarte (massa).
Binnenkort ook even die zwarte panelen die bij de gordels zitten zeg maar eruit halen bij de super S weet alleen niet zeker of die geplakt zitten of ?Heb toch al een zwarte hemel dus dat past er mooi bij.
Fotos komen morgen :D

Red Racer

zijn er zo veel verschillen met die unit dan, dat wordt dan een heel karwei voor mij als ik er ook een hebt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Zal wel meevallen :) .. wat voor uitvoering heb jij?? moet je keer foto maken van jouw stekkers.. als je een stekker nodig hebt.. heb de oude van de march er af gehaald vond ik makkelijker met omsteken hoef je ook niet in je bestaande stekker te zagen..
moet nog steeds foto's in het licht maken maar ben bezig geweest de velgen zwart te spuiten vandaag dan valt het minder op dat er wieldoppen op zitten haha  :D

Ga volgende week verder .. of dit weekend moet eerst me Golfje maken die is stuk gegaan afgelope weekend. Koelvloeistof lekt er onderuit :(

Red Racer

ik heb een 1.2 XL Automaat :wave:
ik zal zaterdag wel ff een sneak previeuw maken bij die andere tellerbak.

heb je die velgen gewoon buiten gespoten of binnen in een garage?

ps. show die golf dan ook meteen maar eens.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Sorry,de foto's komen iets later. Mijn eigen golf is momenteel stuk dus druk bezig om die even te maken!

Cookiebox

Nou ik heb weer foto's .. en ben bezig geweest met de muziek :)

Plankje gemaakt voor in het midden van de hoedenplank aangezien ik geen zin heb in en doorgezakte hoedenplank in de loop der tijd:



Het stofje wat er op moet:



Even naar de houtzagerij geweest voor een MDF plaatje en die met een kartonnen mal op maat gezaagd  8)



Hoedenplankje gestoffeerd en de bodem in de auto gelegd :) heb de bodem 3 delig gemaakt zodat het reserve wiel er straks makkelijker uit kan.. moet alleen nog even afwerken met stof en iets zien te vinden dat het niet gaan klapperen..



Alles er in zitten :) en testgedraaid klinkt goed! :D



Nog voor de liefhebbers foto's van het interieur, middenconsole, super s stuur en super s teller :) en een snelle foto van de buitenkant.







rob

erg netjes :) mooie auto zo je hebt hem mooi gered!

Geuens


Red Racer

strak micratje ;)  :duim:

en vooral knappe sub( ^-^ I Love Rockford Fosgate ^-^)
was dat dashbord moeilijk te verwisselen, en hoe zit t met die tellerunit met aansluiten?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#41
bedoel je het complete dashboard of alleen het instrumentenpaneel? dat dashboard is namelijk al zwart in een march dus zat er al in! Instrumentenpaneel is piece of cake 8) niet zo moeilijk!

MicraMuts

Mooie hoedenplank!  :duim:

Heb je al iets gevonden tegen het klapperen?


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

die midden console is zeer makkelijk aleen dat dashbord is bij mij grijs, moet ik omzetten naar het Super S dashbord.

hoe moeilijk is die tellerunit?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

ah remco

goed bezig geweest zo te zien.

hoeveel watt is die punch?

grt, sam