Mijn nieuwe auto

Gestart door Michiel, 21 februari 2009, 13:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Citaat van: aztec micra op 12 maart 2009, 18:33:52
ik zou zeggen een toyota supra en schuin boven een skyline leuk spul en dat zijn allemaal ingevoerde wagens zeker

De vraag was linksonder niet rechts ( of het moet je gok zijn van linksonder) :)maar ik denk dat het een hatch is van het een of het ander.

Anti autostyle!!

Larrs

Citaat van: nismo op 12 maart 2009, 23:34:02
Citaat van: aztec micra op 12 maart 2009, 18:33:52
ik zou zeggen een toyota supra en schuin boven een skyline leuk spul en dat zijn allemaal ingevoerde wagens zeker

De vraag was linksonder niet rechts ( of het moet je gok zijn van linksonder) :)maar ik denk dat het een hatch is van het een of het ander.
Linksonder inderdaad. Aan de velg te zien dacht ik Renault 5 Turbo. Maar dat zal het wel niet zijn.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

ogduvezz

zo te zien aan de bumper en de spoiler zo ik zeggen een supra
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

nismo

Citaat van: ogduvezz op 13 maart 2009, 00:20:11
zo te zien aan de bumper en de spoiler zo ik zeggen een supra

Ook voor jou :P we bedoelen línks onder, rechts is duidelijk een supra ja :P

Maar Michiel wanneer verwacht je hem op te kunnen halen? Al een datum gekregen van RDW of niet?

Anti autostyle!!

ogduvezz

sorry mijn fout
aan het scherm te zien zou ik zeggen
of een delta intergrale EVO of een E30 M3
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Michiel

Morgen weet ik wat het was linksonder :)

RDW is hij deze week geweest dus dat is al geregeld, maar ik hoop hem over 2 weken te hebben eigenlijk :)

ogduvezz

ok we horen het graag van je
hoop het ook voor je lijkt me
erg vervelend als je moet wachten
tot je in je eigen auto mag rijden
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Michiel

Citaat van: ogduvezz op 13 maart 2009, 16:33:10
ok we horen het graag van je
hoop het ook voor je lijkt me
erg vervelend als je moet wachten
tot je in je eigen auto mag rijden

Dat rijden gaat morgen gebeuren hoor ;)

ogduvezz

 
Citaat van: Michiel op 13 maart 2009, 17:28:21
Citaat van: ogduvezz op 13 maart 2009, 16:33:10
ok we horen het graag van je
hoop het ook voor je lijkt me
erg vervelend als je moet wachten
tot je in je eigen auto mag rijden

Dat rijden gaat morgen gebeuren hoor ;)


dat scheelt weer
have fun
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Red Racer

als je er mee gaat rijden maak je dan wel voor ons wat foto's?????


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Vandaag een stuk gereden, de auto rijdt heerlijk, geen vreemde geluiden ofzo. Hij is ook ontzettend snel, vanaf 4500 rpm krijg je nog een extra duw in je rug en zit je alweer in de begrenzer.
Verder is de algemene staat perfect. Vorige eigenaar is er erg zuinig op geweest zo te zien.

Ook nog even de kilometerteller omgebouwd van mph naar km/h.
Toen ik op de achterbank zat viel me opeens op dat er wat op het plafond zat, dat bleek dus een tft scherm te zijn, dat was dus een leuke meevaller :)

Hopelijk kan ik hem over 2 weken ophalen. Vanavond zal ik nog een paar foto's posten :)

Challenge

Das mooi dat ie perfect is :)
Was de starlet dat ook had ik hem ook gehouden...

Maar veel boost plezier er mee :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

hmm das lagen een tft scherm wat je niet had verwacht ;) dat wordt een radio dvd speler kopen zo iets als ik bijvoorbeeld heb ik de rode micra niet duur maar super in kwaliteit lang leven macrom

en zo te horen ga je heel veel plezier er van beleven wil hem snel een keer bewonderen jammer dat hij niet op de meeting van 12 april mag zijn is tenslotte nissan only ;)

Michiel

#58
Citaat van: rob op 14 maart 2009, 22:11:17
hmm das lagen een tft scherm wat je niet had verwacht ;) dat wordt een radio dvd speler kopen zo iets als ik bijvoorbeeld heb ik de rode micra niet duur maar super in kwaliteit lang leven macrom

en zo te horen ga je heel veel plezier er van beleven wil hem snel een keer bewonderen jammer dat hij niet op de meeting van 12 april mag zijn is tenslotte nissan only ;)

Nee, er komt geen radio/dvd/mp3 speler in. Mijn Alpine komt er gewoon weer in en ik haal denk ik een losse dvd speler voor in de auto. Zou zonde zijn om mijn Alpine niet te gebruiken en het schermpje ook niet :P

Waarschijnlijk wel de 12e met de Evo, ik betwijfel of mijn witte Micra dan al rijdt namelijk....


En nog even een foto :)

rob

ja erg mooi en ja beetje zonde