Mijn nieuwe auto

Gestart door Michiel, 21 februari 2009, 13:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Op vakantie een leuke modelauto gekocht :)


rob

nou ik dacht daar komt het de echte maar nee foto was klein de auto ook :P

wel erg leuk! welke schaal?

jasperdg

 ;D mWaaahhhaahaa wat een grap. Goed volgehouden hoor!

Enne... we komen kijken of er echt 72000 op je dashboard staat 12 april  ;)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

al michiel m dan heeft en naar ons toe wil komen.

dat schaalmodel kan je met klitteband op je hoedenplank vast maken als dat iets is?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Citaat van: Red Racer op 09 maart 2009, 20:53:18
al michiel m dan heeft en naar ons toe wil komen.

dat schaalmodel kan je met klitteband op je hoedenplank vast maken als dat iets is?

Nee, hij staat nu in m'n vitrinekast bij de rest, dan verkleurt hij niet als op m'n dashboard

Taxloss

gehehe daar heb je helemaal gelijk aan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Zoiets is altijd leuk, als je dat tegen komt! Heb ook mini van mijn auto maar dan 5 deurs..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Lucifer

Ziet er goe uit Michiel! maar je laat de micra's nu toch niet in de kou staan he :P

Michiel

Citaat van: Lucifer op 12 maart 2009, 00:06:32
Ziet er goe uit Michiel! maar je laat de micra's nu toch niet in de kou staan he :P

Ik heb ook nog steeds een Micra voor erbij :)

Michiel

Deze week is de Evo naar de RDW geweest en nu is het wachten op een kenteken, volgende week naar de APK en dan wordt hij nog getectileerd.

Hopelijk krijg ik hem snel :)

Foto met wat ander leuk spul waar hij nu staat:

Larrs

Daar ga je wel veel plezier mee beleven. :)

Maar wat voor auto staat daar linker onder?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

aztec micra

ik zou zeggen een toyota supra en schuin boven een skyline leuk spul en dat zijn allemaal ingevoerde wagens zeker

Heiko

Ik ben blij dat hij jouw kant op gaat, kan wel wat ruimte in mn garage gebruiken

Michiel

Wat er linksonder staat weet ik eigenlijk niet, ik heb de foto's ook doorgestuurd gekregen, zaterdag gelijk even klussen aan de auto.
Het openluchtfilter moet even vervangen worden door origineel of groter. Het filter dat er nu op zit is te klein.

Larrs

Citaat van: Michiel op 12 maart 2009, 21:02:47
Wat er linksonder staat weet ik eigenlijk niet, ik heb de foto's ook doorgestuurd gekregen
Ik dacht dat jij die gemaakt had, maar maakt niet uit. Vond het wel leuk om het te achterhalen wat voor merk en model het is. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.