2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

euh..tsja.
Hoe zal ik dit nu eens zeggen.

het is niet mijn ding sorry
Micra Addict

Leo

 :o ;D

de stickers op de motorkap zijn leuk het interieur is echt typisch japans  O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 21 september 2014, 13:59:26
euh..tsja.
Hoe zal ik dit nu eens zeggen.

het is niet mijn ding sorry

Ik begrijp je hoor Riesh. :D

Gelukkig rij ik er alleen maar in om te tanken. (heel erg snel en in het donker). Maar mijn vrouw is er heel blij mee en dat is het voornaamste. ;)

Conodihno

Wauw... Ik vind die dingen op de achterbank wel erg cool hoor!

Jeroen330

Ze heeft een bijzondere smaak Marco! 

Grappig

chiba_kun

Een PW Performance veerpootbrug achter is in de maak, dus toch weer een leuke upgrade aan mijn Micra.

Ik ben echter wel het gebonk van de achteras een beetje zat aan het worden, want de verlaging i.c.m. 3 personen in een auto is genoeg om de vering op de veerstoprubbers te krijgen. Niet goed voor de auto en het rijdt niet prettig. Ik zal nieuwe achterschokdempers kopen (ietsje steviger) om dat te voorkomen. Ik zit zelf te denken aan Koni STR.T. 

Riesh

ik hoop voor je dat dat voldoende helpt, al ben ik zelf bang van niet Marco
Micra Addict

chiba_kun

Heeft iedereen met verlaging hier dan last van?

Anders misschien (alleen op de achteras) de originele veren er weer op? Maar dat staat ook voor geen meter natuurlijk.

Marco330

Originele veren laten persen een idee?

PW-performance

Als de dempers wat minder worden...en dat kan aangezien ze een hele tijd op een bepaalde stand hebben gewerkt met de orginele veren en nu een tijdje met verlaagde veren. Zo heb je wel kans dat ze sneller slecht worden.
Ga dan zeker voor gasgevulde dempers.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Sinds ik mn ta technix depers heb. Heb ik geen last meer van gebonk op de achteras
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: PW-performance op 19 oktober 2014, 11:08:23
Als de dempers wat minder worden...en dat kan aangezien ze een hele tijd op een bepaalde stand hebben gewerkt met de orginele veren en nu een tijdje met verlaagde veren. Zo heb je wel kans dat ze sneller slecht worden.
Ga dan zeker voor gasgevulde dempers.

Ik denk dat het na bijna 15 jaar (76000km) wel zijn beste tijd heeft gehad. Een vers setje schokdempers achter zou sowieso geen kwaad kunnen. Buurman heeft FK onder zijn Micra en heeft er ook geen last van. Echter deze zijn wel heeeeel goedkoop. Ik denk dat ik toch voor kwaliteit ga en dus zal ik een setje Koni's bestellen denk ik.

Weet iemand of Koni Str-t gasgevuld zijn? En zo nee, welke merk/type heeft ze dan wel?

Leo

Citaat van: chiba_kun op 19 oktober 2014, 11:49:12
Weet iemand of Koni Str-t gasgevuld zijn? En zo nee, welke merk/type heeft ze dan wel?

voor de achteras vind ik alleen koni sport

http://www.stroevemotorsport.nl/Schokdempers/190544/80-2748SPORT--Nissan-Micra-Koni-Schokdempers/

en die zijn olie gevuld

monroe schokdempers zijn wel gasgevuld

http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/onderstel/schokdempers/schokdemper/monroe/E1094
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Monroe dat zijn de OEM schokdempers toch?

Koni STR-T staan voor de K11 op Marktplaats zag ik.

Riesh

#479
Olie gedempt is juist beter, olie warmt minder snel op dan gas.

koni str is de instaplijn van koni, gasgevuld

Koni geel is niet (meer) leverbaar voor de K11, SRT is er welvoor  € 57 euro per stuk
Micra Addict