M Tuning Micra

Gestart door micra-hvt, 05 oktober 2015, 12:29:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micra-hvt

Vanaag nog ff naar de sloop geweest na een minder leuke dag
vanochtend de corsa van me vriendin mee naar werk genomen en is oververhit geraakt op de snelweg richting werk en was er bijna dus die hebben we naar een garage gesleept en die gaat maandag kijken hoe erg de schade is  :o >:(

maar ook nog naar de sloop geweest met de micra die rijd gelukkig nog wel  :-[
eindelijk de spullen gevonden die ik al een lange tijd zoek en alles bijna in kleur  :cheer:

Voorbumper 2de facelift



kentekenverlichting logo loos 2de facelift



Super s spoiler voor me spoiler project



Leo

Altijd fijn als de kleur al goed is.

Ik denk alleen dat de grijs tint zelf iets anders zal zijn
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Tsja, dat is Duits vs Japans he. Japans is gewoon niet kapot te krijgen ;)

Succes met de spulletjes, altijd leuk als je vind waar je naar op zoek was :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 24 december 2015, 17:10:08
Tsja, dat is Duits vs Japans he. Japans is gewoon niet kapot te krijgen ;)

Succes met de spulletjes, altijd leuk als je vind waar je naar op zoek was :)
Hoho alles kan kapot he
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

Citaat van: Leo op 24 december 2015, 15:00:56
Altijd fijn als de kleur al goed is.

Ik denk alleen dat de grijs tint zelf iets anders zal zijn


ja en anders kan ik der nog wel mee leven voor ff maar dat zie ik pas als de bumper er op zit

en de kentekenverlichting kap twijfel ik nog over om die helemaal zwart te maken om het zwart op zilver combinatie een beetje in pijl te houden

micra-hvt

toen ik eergister op de sloop was met me meisie zag ze iets wat ik over het hoofd had gezien omdat ik zo bezig was met die voorbumper eraf slopen

ze zag namelijk dit


wauw een uniekum voor op de sloop hier in de omgeving een koelvloeistof tankje ZONDER GAT heb der nog op getikt maar is gewoon nog hard  :cheer: dus die aankomende dagen maar ergens vervangen


ook maar 1 koelvloeistoftankje van een golf/ polo mee genomen in geval dat deze ook kapot



en alvast een idee verzonnen wat ik ga doen met de voorbumper


in de mistlicht houders komen 2 tunnels om lucht naar de motorruimte te brengen mbv slangen

verder word de lip/grill van de voorbumper zwart gespoten zoals veel mensen doen met deze bumper en komt mijn eigen bumperlip er daarna op

Leo

#81
Ik heb nog 2 open kapjes voor je mistlicht



€ 15 met verzenden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

Citaat van: Leo op 26 december 2015, 10:52:55
Ik heb nog 2 open kapjes voor je mistlicht



€ 15 met verzenden :)

is ook wel een leuk idee leo ..... hmmmmmm ::) zal der ff over na denken

micra-hvt

net ff de micra gewassen in de spuitkabine en daar gelijk ff die kentekenverlichting kap gewisseld

oude



nieuwe

enige jammere is dat de oude kap afdruk er nog op staat waar die heeft gezeten denk binnenkort toch maar de wagen eens compleet laten oppoetsen

verder afgelopen week nog op de zaak een motorsteun vol gekit en die ga ik aankomende week ook maar eens monteren





Leo

Met goed poetswerk krijg je dat wel weg :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

volgekit ???  wat denk je daar mee te bereiken ?
Micra Addict

Jeroen330

Kit?! PU hoop ik toch?

micra-hvt

met die gekitte motorsteun wil ik kijken of je verschil merkt met invloed op het blok dat omhoog komt met optrekken enzo

die motorsteun heb ik van de sloop was gewoon in orde maar heb de over stukken ertussen vol gekit met ramen kit voor extra stug heid geen idee of het iets merkelijks gaat opbrengen maar was wel benieuwd hoorde van meer gasten hierzo met honda's dat die ook vaak de lege/loze ruimte in de motorsteunen vol kitten voor minder beweging van het blok en hun mening was dat het wel te merken is

dus gewoon een probeersel is het niks zet ik de orginele terug of ik ga kijken voor nismo motorsteun rubbers of pu spul

Leo

Voor de micra zijn er nismo motorsteunen.
Deze zijn volgens mij van dikker rubber.

Als je diy motorsteunen maakt dan gebruikt je normaal PU.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Een kameraad van mij had pu rubbers op zijn golf. Een week later heeft hij de normale er weer tussen gezet. Alle trillingen en dingetjes merk je in de auto. Hij trekt wel sneller op omdat het blok bijna geen kant op kan :D
K11 '95
K11 Aztek '00