M Tuning Micra

Gestart door micra-hvt, 05 oktober 2015, 12:29:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

Citaat van: Leo op 06 oktober 2015, 23:07:25
Cool stuurtje :)

thnx man heb der heel lang naar zitten zoeken  :D

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

micra-hvt

Kleine update



vanavond meeting bij ons in de buurt dus ff wat dingetjes opnieuwe spuiten en had tijdje terug heldere koplampen gevonden op de sloop mee genomen en ben ik nu blackout aan het geven als ze vandaag nog af zijn komt er nog wel een fototje


Taxloss

Namens mij ook nog van harte welkom
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

micra-hvt

weer ff een kleine update

na 1,5 maand gewacht te hebben eindelijk me brandstofdruk regelaar en brandstof filter binnen vanuit china


brandstofdruk regelaar alleen de adapterplaat die op de brandstofrail moet is niet goed dus ff snel bestellen


en de grote brandstof filter met los verwisselbaar element


en als me salaris binnen is een leuk ritje naar zwolle richting marco van het forum voor een gasklephuis van een 1.5 en 1.6 injectoren

eindelijk wat meer vermogen uit de micra pompen kan niet wachten  ;D ;D ;D ::)

Kwarkieboy

Die 1.5 gasklephuis ga je echt wel merken :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

We zien je wel verschijnen

micra-hvt

gaat helemaal goed komen jeroen  O0

micra-hvt

toch ff een vraagje het gaat niet om mijn micra maar die van een maat van me die heeft een 1.4
en wil bij hem een toerentellen inbouwen ( niet de tellerklok vervangen)
maar waar kan ik in gods naam de signaaldraad vinden ik ben al heel het forum afgeweest en het inet maar kan het alleen vinden voor de 1.3

gezien de 1.4 losse bobines heeft waar haal ik dan het signaal vandaan ???

kunnen jullie me aub helpen ben al een week of 3 aan het zoeken maar kom er maar niet uit :o :furious3:

Leo

Unit met toerenteller van de sloop halen geen optie ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

nee hij wilt een losse meter hebben aan zun a stijl net als in mijn micra

Marco330

Signaaldraad toerenteller heeft draadkleur blauw zwart.

Kan je hier iets mee?

Kwarkieboy

ik heb hier iets wat dat van Marco330 bevestigd.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=176306

ff kijken of er een signaal uit komt ;-)
K11 '95
K11 Aztek '00

micra-hvt

na een hoop draden gestript te hebben en getest te hebben zijn we er dus achter gekomen dat het inderdaad blauw/zwart was leuke is er nu van dat zijn toerenteller dus kapot is geleverd hij ging wel naar 2000 toeren maar bleef daar hangen en ging niet meer van zun plek mijn teller geprobeerd en was geen probleem werkte wel gewoon
nu moet hij dus zun meter weer opsturen of een nieuwe kopen maar heren in elk geval bedankt  O0 O0

zelf vandaag me bijde katelysatoren leeg getikt en klinkt leuk en onderin de toeren wel wat trek kracht erbij gekregen

fotos volgen nog ben helemaal kapot


volgend weekend 1.5 gasklephuis en 1.6 injectoren van marco overnemen benieuwd wat het beestje dan gaat doen