M Tuning Micra

Gestart door micra-hvt, 05 oktober 2015, 12:29:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micra-hvt

riesh hoe ziet die super s achterbumper eruit dan ??

is die niet het zelfde dan als de 2de faceliftbumper ??


en zit er al een lange tijd aan te twijfelen omdus de stootstrips weg te halen maar weet niet ofik ze netjesweg krijg want heb ook de 1.3 en micra badge's weg gehaald maar die zie je nog in de lak staan  :nocheer: en ik heb jammer genoeg geen poets spullen of zoon caramelschijf of iets en wil niet rond rijden met de afdrukken dan de stootstrips  :( dan kan ik ze beter laten zitten tot ik zeker weet at als ik ze weg haal dat ik ook gelijk heel de wagen kan laten poetsen

Leo

Nee dat zijn niet dezelfde bumpers.

Stootstrips kun je beter in de zomer weghalen.
Hoe warmer het is hoe zachter de lijm.

Ik neem aan dat je de skirts nog in kleur gaat spuiten ?

Dan kun je toch ook wat slechte lak plekjes bijwerken ?

Caramel schijven zijn niet heel duur overigens
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

@ leo ik heb jammer genoeg ook geen lucht gereedschap of compressor dus hoe zou ik dat dan het beste kunnen doen in de zomer ??

en heeft iemand dan misschien een foto van een super s achterbumper ?
maar bedoelen jullie dan een pre facelift super s bumper dat die ook zou moeten passen op een facelift of is er ook een super s bumper voor facelift??

Leo

Kan gewoon op een accu boor.

Een super s is alleen pre-facelift
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Super S achterbumper (met spatlappen)

Micra Addict

micra-hvt

#65
ff een snelle foto update van de voorlip en een kleine fotoshoot van mijn micra en die van me maat met de 1.4





















micra-hvt

#66
gister even te tijd gevonden om me uitlaat spruitstuk pakkingen te vervangen vacuum slangetje van inlaatspruitstuk naar brandstofdruk rail iets langer gemaakt



spruitstuk al een x los gehad om bijde katelysatoren leeg te tikken maar de pakking was niet echt goed meer

is op deze foto ook wel te zien cilinder 4 was er het slechts aan toe ( pakkingen omgeraaid) nieuw boven oud beneden


verder morge nog ff wat dingen proberen te doen voor de meeting zondag

zoals:
- heldere blackout koplampen afmaken
- cabrio achterlichten bekabeling aanpassen als dit wilt lukken  :( de how to vandaag gevonden dus nog maar een poging wagen
- uitlaat systeem bouten vervangen bij de 2de kat en einddemper
- wagen beetje opruimen en schoonmaken als ik tijd over heb  ;D

micra-hvt

vandaag me jdm cabrio lichten met me vader op de micra gezet en de bekabeling aangepast



voor met orginele achterlichten


na met de jdm cabrio lichten  :D :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


ik vind ze zo super dik staan  ::) O0

en nog ff het beestje gewassen en van binnen schoon gemaakt voor de meeting morge kijk der naar uit heren en damens




voor de leden die komen TOT MORGE  O0

Leo

Netjes hoor.

Is een grote spoiler niks voor je micra ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy


Citaat van: Leo op 19 december 2015, 18:20:22
Netjes hoor.

Is een grote spoiler niks voor je micra ?

Denk het wel. Een Nismo ofzo :D

Ben benieuwd morgen !
Lampen staan hem zeker goed !
K11 '95
K11 Aztek '00

K11-1.4

Die van mij ook gewassen vandaag. Tot morgen!!

micra-hvt

Citaat van: Leo op 19 december 2015, 18:20:22
Netjes hoor.

Is een grote spoiler niks voor je micra ?

ja ik ga in januari proberen een replica te maken van een mulholland spoiler van een plexieglas plaat hou me topic maar in de gaten zullen jullie het snel genoeg zien ;)

maar alsnog antwoord op je vraag hahaha: JA er komt wel degelijk een grotere spoiler op ja

micra-hvt

mijn plannen en ideen zijn eigenlijk deze na bouwen in me eigen manier gezien dit een pre facelift is



mijn ultieme vizie van een micra   ;)

en hier zit dus de spoiler op die ik wil gaan proberen na te maken maar dan van plexieglas inplaats van carbon die centen heb ik jammer genoeg niet maar wel nog carbon sticker (wrap) staan dus kan dat ook altijd nog  :P

micra-hvt

na een leuke meeting van leo nog een hele leuke spoiler gekregen gister maar even gemonteerd en ideeen opgedaan om hem custom te maken heb al wat ideeen  ^-^




en hier gemonteerd ff op het werk een foto geschoten


super blij mee bedankt leo  O0 O0


nu is mijn vraag nog of iemand op het forum nog zoon spoiler heeft liggen of te koop heeft voor een leuk prijsje kleur maakt niet uit pm  me dan ff aub

Leo

Veel plezier ermee. Nu is mn zolder tenminste leeg :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2