K11 1.3 Glassie

Gestart door glassie, 14 september 2015, 22:43:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

glassie

Oké dan ga ik gewoon spuiten. Aan wrappen van het dak heb ik ook gedacht maar dan ga  ik  zeker kleurverschil hebben tussen de spoiler en het dak :(
Glassie

glassie

Spoiler mat zwart gespoten.

Stoplicht gaf maar zwak licht door de standaard super kleine lampjes (zoals in de teller van een k11). Dus in het stoplicht een overschotje van een ledstrip gestoken van bij aldi.

Werkt super O0. Volgend weekend monteren.



Glassie

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Dat valt goed op in ieder geval.
Micra Addict

glassie

Ik ga dit weekend de spoiler met 2 vijzen vast zetten maar ik denk niet dat dit voldoende zal zijn.

Dus zou ik hem lijmen met tec 7 of iets dergelijk. Of moet ik speciale spoilerlijm kopen?
Glassie

.maarten

Tec7 of ruitenkit. Kan beide.

glassie

Citaat van: .maarten op 11 mei 2016, 22:28:57
Tec7 of ruitenkit. Kan beide.

Goed dan moet ik niet speciaal iet bestellen op internet.
Glassie

glassie

Na de mooie overwinning van Max vandaag toch nog teleurstelling hier...



Past mooi op het kofferdeksel maar de gaten komen niet overeen met de gaten van de originele spoiler, de spoiler bedekt ze zelfs niet :'(

Dat wordt plamuren, schuren, spuiten. Maar het wordt heel mooi.
Glassie

Riesh

helaas, toch nog wat extra werk
Micra Addict

Conodihno

Daar was ik ook al achtergekomen :-)


glassie

Citaat van: Conodihno op 16 mei 2016, 04:59:24
Daar was ik ook al achtergekomen :-)



Hoe heb jij de gaten op de juiste plaats kunnen aftekenen voor de ms spoiler vast te zetten? Of heb je hem enkel gelijmd?
Glassie

glassie

Al een tijdje werkt men airco niet meer. Ik wil hem nu wel gaan gebruiken met de zomer voor de deur. Ik heb al de zekering in de auto na gekeken die is goed. De schakelaar geeft ook door maar de ventilator van de aircoradiator draait niet en vroeger hoorde ik ook duidelijk de belasting van de airco op de motor en nu niet meer.

Kan iemand mij helpen bij wat ik moet nakijken? Is er ook een zekering onder de motorkap voor de airco? Volgens mij niet. Deze die het zou kunnen zijn volgens mij heb ik al doorgemeten.
Glassie

.maarten

Volgens mij zit er op de pomp een sensor die meet of het systeem nog wel op druk staat. Maar dit weet ik niet zeker.

Kan ook zijn dat de magneetkoppeling kapot is.

Riesh

allereest ff checken of er nog wel druk op je systeem staat.
onde de kap ff het dopje van 1 van de leidingen los draasien en met een pennetje het pinnetje iets indrukken dan weet je meteen of er nog wel gas in zit.

9 vd 10 x is de condensor (aircoradioator) lek en is het systeem daardoor van druk af
Micra Addict

glassie

Citaat van: Riesh op 16 mei 2016, 16:19:47
allereest ff checken of er nog wel druk op je systeem staat.
onde de kap ff het dopje van 1 van de leidingen los draasien en met een pennetje het pinnetje iets indrukken dan weet je meteen of er nog wel gas in zit.

9 vd 10 x is de condensor (aircoradioator) lek en is het systeem daardoor van druk af

Bedankt Riesh maar dat is het zeker niet. Ik heb 2 lichtblauwige dopjes er af gedaan, pinnentje ingeduwd en er zit toch druk genoeg op naar mijn mening.
Glassie