Oma's Auto - Micra K10 1.0 Automaat '86

Gestart door Losroyos, 06 september 2015, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno


nielsk10

super vet man! nu al zin in een meeting waarbij er meer k10's komen!
volgende keer de banden leeg laten lopen en een spelkaarten er tussen steken, scheelt een hoop afplak werk  O0

ik lees hier van alles over euro 98 , 102... gaat een k10 echt zoveel beter daarop rijden dan? en dat kan je niet overal tanken toch?
:mfc:

Leo

ja met spelkaarten dat werk ook heel erg goed.

een k10 heeft een carburateur motor die vinden een hoger octaan erg lekker.

daarnaast komen veel k10's uit japan (een k11 komt uit de UK).
in japan rijden veel auto's op ron100 dus dat zou een verklaring kunnen zijn.
of het echt waar is weet ik niet ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Gooi even een flesje Forté Fuel System Cleaner in een kwart volle tank en dan flink gassen, vind zo'n carburateur blokje heerlijk.

Losroyos

#65
Ik zal is aan de binnekant van me tank klepje kijken, Volgens mij word aan de binnekant 98 ook aanbevolen.

Als het goed is, is de voorkant qua velgen morge klaar. ga ik een begin maken met de achterkant.

To do zijn dan nog

Onderhoud
Hoedeplank bekleden
Verlagen
Facelift bumpers monteren incl laguna lipje aan de voorkant

En als dat klaar is. Tsja zien we dan wel weer.

Lijkt me leuk om een keer naar een meeting te komen, Zijn er ook standaart meetings, Van de AXClub meeten we 1x in de zoveel tijd bij de burger king langs de A27 bij nieuwegein. redelijk centraal gelegen. Locatie:  https://goo.gl/maps/qfWFbwCtk3n

Leo

golf 3 lip staat ook erg goed

we hebben geen vaste meetings, maar je bent natuurlijk vrij om er zelf een te organiseren :)

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Waarom hebben we niet van die vaste meetings? Met roadster crew ook inderdaad 1x soms 2x per maand McDonald's Moordrecht.
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

bij JSM treffen wel elkaar ook elke 2e zaterdag van de maand bij de gamma, maar we zijn een landelijke club met meer leden in de uithoeken dan centraal gelegen.

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Ik zou het zelf wel een goed idee vinden 1x per 3 maanden ofzo, hou je de opkomst ook nog een beetje hoog. En dan is het te doen zelfs al woon je in een uithoek

Psydan

Voor roadster crew moet ik altijd op donderdag avond nog even dik een uur rijden, doe ik voor MFC ook wel.
Do not underestimate what you will never understand.

Psydan

Citaat van: Psydan op 11 november 2015, 11:01:57
Voor roadster crew moet ik altijd op donderdag avond nog even dik een uur rijden, doe ik voor MFC ook wel.
Mag*
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

afgelopen jaar hebben we bij de grote meetings van japfest en WKND wel een hele lage opkomst gehad :(

de klus en zomer meeting zijn wel goed bezocht

danny we hebben ook een edit knop :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Leuk idee om eens voor te leggen bij het bestuur enzo.
Echter wel in een apart topic (aanmaken), anders raakt het zo vervuild hier he O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Losroyos

#74
Vind het wel leuk om zo een discussie te lezen haha, en het moet ook niet te zakelijk zijn.

Maar ik heb even gecheckd. en ja hoor mijn stickertje zit nog aan de binnekant van me tankklepje



Beetje jammer dat die automatisch gedraait word. maar goed. ook zou ik de binnekant van dat klepje wel is schoon kunnen maken  :P

En nog even verder met de achtervelgjes.

Even het verschil van een geschuurde velg en een nog te doene


En dan nog even in de soort van zwarte primer lak. aangezien het een donkere onderlaag is vind ik primer niet nodig en gebruik ik gewoon het mat zwart.


Velgjes moeten morge wel af kunnen wezen.

Ga dat van die meeting zeker even aankaarten. Ik heb het gevoel dat misschien 2x een meeting centraal in nederland best heel gezellig druk moet kunnen worden.


Heb trouwens ook een golfje met zon lip gehad, die heb heel wat klappen gehad maar bleef altijd heel



Te laag om de krik er onder te krijgen zonder hem iets op te tillen  O0