Oma's Auto - Micra K10 1.0 Automaat '86

Gestart door Losroyos, 06 september 2015, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekke Gerritje

Bij de oudste knul lagen deze eronder en dat ging best wel lekker, volgens mij liggen deze nog bij iemand hier op het forum als ze niet naar de sloop zijn gegaan, slik.




Gekke Gerritje

Trouwens, als je het leuk vind moet je gewoon nog zo'n carburateur op de kop tikken en lekker reviseren en dan verwisselen met nieuwe pakkingen en nieuwe slangen, kost je absoluut de kop niet en het effect is super.

Riesh

Citaat van: Gekke Gerritje op 15 oktober 2015, 22:28:06
Bij de oudste knul lagen deze eronder en dat ging best wel lekker, volgens mij liggen deze nog bij iemand hier op het forum als ze niet naar de sloop zijn gegaan, slik.



die velgen liggen ondertussen bij Kevertje


Micra Addict

Gekke Gerritje

Kijk goed terecht gekomen, moesten wel flink opgeknapt worden.

Losroyos

Ik zou best graag een ander setje velgen willen. mogen opknappers zijn want dan begin ik aan dit staal niet eens op dit moment.

Wel is mij idee om dit staal te laten verbreden. de plannen zijn er ooit een polo schroefset onder te leggen. orgineel houden is niet echt mijn sterkste kant. of het ooit te realiseren is is een 2de :P

Ik kan niet echt veel velgen voor deze auto vinden. moet natuurlijk ook wel een beetje betaalbaar blijven.

Losroyos

Tijdje geleden sinds dat ik er daadwerkelijk wat aan gedaan heb.

Vandaag begonnen met het spuiten van me stalen velgjes. kunnen eindelijk die wieldoppen bij het plastic afval.

Heb gekozen voor een zwarte velg met rode rand. Of het mooi word is nog maar afwachten. maar ik doe me best. en ach. van een afstandje is alles mooi ;)

Foto's





Ja de camera kwaliteit is net zo goed als mijn kwaliteit van spuiten

Ook vond ik me 3-ling van me rat ax terug. mensen die toy story kennen. moet deze drieling ook wel herkennen



dat was het weer ff nu wachten tot de velg droog is zodat ie er weer onder kan.

Twijfel nog om de wielmoeren ook rood te maken ::)

Zaak Gaap

Lekker bezig, fotootje van het eind resultaat?!

Leo

Mijn oude k10 rijd ook rond met dezelfde kleuren combo.

Leuk gedaan O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Losroyos

ik heb het resultaat gezien en van een afstand....

Morge zal ik daar even een foto van posten. het is net als de eerste pannekoek.

Deze even opschuren en opnieuw spuiten. denk dat ik beter met zwart kan beginnen plakt makelijker af. maar de kleur combo onder het witte gebakje ziet er wel leuk uit.

Ik hoop morge avond de voorkant af te hebben.

Volgende opdracht word onderhoud, bij 135 moet die volgens het kaartje. er zit nu 134.250 op.

Laatst voor de gein een keer 102 getankd, Loopt en start die wel beter op.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kevertje-SYS

Citaat van: Riesh op 15 oktober 2015, 23:28:23
Citaat van: Gekke Gerritje op 15 oktober 2015, 22:28:06
Bij de oudste knul lagen deze eronder en dat ging best wel lekker, volgens mij liggen deze nog bij iemand hier op het forum als ze niet naar de sloop zijn gegaan, slik.



die velgen liggen ondertussen bij Kevertje



Yep liggen bij mij.
En alhoewel mijn k10 weggaat blijven deze nog even bij me liggen, je weet maar nooit he ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Losroyos

#56
102 is in duitsland ongeveer gelijk aan 95 in nederland. 98 in nederland is me te duur.

Vandaag weer verder gegaan met de velgen. de mislukte is vandaag beter gelukt. nummer 2 staat in het zwart, Ik hoop het misschien morge nog wel klaar te krijgen.

Lekker veel foto's met me crappy camera op me telefoon. het glaasje van de camera is gebarsten dus het lijkt altijd heel mistig  :nocheer:

Zo zag velg #2 eruit voor dat ik er mee aan de gang ging. Zelfs met remmenreiniger werd hij niet schooner  ???


Afgeplakt en wel.



De mutant opnieuw opgeschuurd en eerst compleet zwart gespoten en toen op een veel betere manier afgeplakt (rara waar komt de verf vandaan)



En dan nu het verschil
Gister:


Vandaag:


En het complete eindresultaat.


Denk dat ik de naafkapjes wel terug zwart ga maken, dat maakt het iets rustiger

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Leo

Leuk gedaan. Ik kan tanken in belgie
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dino