Micra 1.4 COMFORT CVT (2001), Mint Green

Gestart door thir10senses, 09 mei 2015, 21:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thir10senses

Mezelf een tijdje terug al voorgesteld, dan nu de Micra! :)

Nog even geen spectaculaire plannen, eerst de auto beter leren kennen. Mooie velgen staan wel snel in de planning. Ik ben de tweede eigenaar. Auto is overgespoten, zit dus (nog) strak in de lak. Helaas hebben ze wel wat rubbertjes meegepakt/niet lekker afgeplakt.








MartinAir

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Conodihno


Gekke Gerritje

Mooie kleur hoor, wij hebben sinds verleden week een 5 deurs Luxury van 2001 met zo'n fijne cvt.

Leo

#5
Leuke micra  :)

Hij is meer overgespoten dan orgineel.
de bumpers stootstrips dorpels sleep oog en kofferklep zijn volledig in kleur.

Maakt hem toch wel n beetje uniek.

Heb je ook gelijk minder last van loslatende lak (tov n niet bijgespoten micra)

Alleen past de trekhaak niet echt lekker om de bumper. de laatste facelift heeft namelijk een lagere bumper.
je kunt er n stukje uitzagen of de trekhaak weghalen

Je hebt trouwens 2 verschillende koplampen
dw rechter is de orginele (als je voor de micra staat)
Deze lampen zijn "helder"
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thir10senses

#6
Dank voor de reacties!

Die koplampen had ik opgemerkt. Vind de rechter duidelijk mooier, dus even op zoek naar een goede linker. De trekhaak hebben ze trouwens zwart gespoten....  Ga hem wel sporadisch gebruiken i.v.m. aanhanger voor de hond.

T.z.t. wat aanpassingen doen aan het interieur d.m.v. plastidip. Is de stof in de deurpanelen makkelijk opnieuw te bekleden? Wil de deurgrepen aan de buitenzijde ook in mint green, of chroomkleur. Zijn nu grijs, en dat is het dan weer net niet ;) Om het iets te laten "breken" neig ik meest naar chroomkleur.

Gekke Gerritje

Waarom is het wagentje helemaal gespoten of had ze origineel een andere kleur?

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Nissan heeft ook zwarte klinken die kosten €7.50 p.s. via ebay :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thir10senses

Geen idee waarom hij overgespoten is. Het is wel de originele kleur volgens de autopapieren.



chiba_kun

Weer een CVT erbij! Nette wagen. :) Wellicht dat deze overgespoten is vanwege dat die vaak in een wasstraat is geweest (ik roep ook maar wat). De kentekenplaten zijn ook behoorlijk vervaagd namelijk.

Conodihno

Ook deze kleur zit niet zo goed in de lak af fabriek. Veel van deze gezien zonder lak en met roest bij de dakranden enzo. Wellicht dat dat de reden was. Doet er verder natuurlijk ook niet toe, hij ziet er netjes uit zo.

thir10senses



En hier een impressie van de velgen die eronder gaan komen. 15inch 7J ET37. Nu nog 56.1, dus moeten uitgedraaid. Welke bandenmaat zouden jullie adviseren i.c.m. verlagingsplannen?

Leo

195/45/15 dat is de perfecte maat voor deze velgen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2