Micra 1.4 COMFORT CVT (2001), Mint Green

Gestart door thir10senses, 09 mei 2015, 21:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thir10senses

Skirts toch maar even bewaren. Bekleding wordt tzt losgehaald en weer vastgezet op de skirts. Ze gaan er dus wel op komen! Maar even onhold. Één skirt heeft een kleine reparatie nodig. Randje die voor de wielkast langsloopt is niet helemaal recht meer. Lijkt wel of daar wat afgeschuurd is.

Vandaag het deurpaneel aan de bijrijderskant helemaal losgehaald. Daarna alles losgeschroefd en bekleding verwijderd. Morgen even ideeën opdoen voor nieuwe bekleding. Voorkeur gaat uit naar zwarte skai. Ondertussen alvast wat onderdelen van de deur geplastidipt.

Van Thom Micra mooie achterlichten overgenomen. Thanks! :) En morgen een hoedenplank met speakers oppikken. Hoedenplank ga ik eveneens bekleden.

thir10senses

Vandaag wezen shoppen in een stoffenwinkel, en (in tegenstelling tot wat ik in gedachte had) thuis gekomen met witte skai met een klein werkje erin. Net al even e.e.a. op maat gemaakt en vastgelijmd met lijmspray. Ligt nu lekker te drogen.

Een korte impressie:
Deurpaneel met plastidip onderdelen. Bovenste rand is nog niet gedipt, lag er even op om een beeld te krijgen van hoe het er straks uit gaat zien. Is nu nog donkergrijs.



Close up skai:


Verwacht maandag de bijrijderskant wel klaar te hebben. Even plastidip bestellen, zodat ik daarna verder kan met de bestuurderskant.

Marco330


Conodihno

Ziet er heel goed uit! En de plastidip komt van plastidip.nl?

Riesh

dat ziet er nog best goed uit eigenlijk
Micra Addict

thir10senses

Thanks! Valt me ook 100% mee. En het is best leuk om te doen :)

thir10senses

Plastidip komt van We Dip It; de matzwarte variant van Performix.

Conodihno

Verkopen dezelfde bussen zie ik. Maar nogmaals mooi geworden zeg.

thir10senses

Staat er nu zo bij! Alleen de bovenrand moet nog gemonteerd.


Gekke Gerritje

Poe, poe, lekker klusje.

Wat is eigenlijk Plastdip??

Marco330

Citaat van: Gekke Gerritje op 24 mei 2015, 11:23:33
Wat is eigenlijk Plastdip??

Plastidip is plastic uit een spuitbus. Kun je ergens op spuiten en er laten weer vanaf trekken.

Leo

Het is meer rubber achtig. Heel appart spul
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thir10senses

Het is lekker spul om mee te werken, en handig voor veranderlijke mensen zoals ik ;) Je trekt het er redelijk makkelijk weer vanaf.

Paneel hangt inmiddels weer op z'n plek:


Vandaag een begin maken met de hoedenplank. Speakers worden zwart, en de hoedenplank wordt bekleed met dezelfde skai. De andere deur is aan de beurt als ik de plastidip weer in huis heb.

Op mijn dashboard heb ik nu nog groene accenten, fabriek af (kleur van de auto). Deze wil ik op den duur wit maken, en de rest van het dashboard en interieur zwart.

Marnik


MartinAir

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.