Micra 1.4 COMFORT CVT (2001), Mint Green

Gestart door thir10senses, 09 mei 2015, 21:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Dat ziet er idd fantastisch uit zeg!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thir10senses

Morgen wit lederen kuipstoelen ophalen (als ze er een beetje netjes uit zien in het echt). Zou een mooie match moeten zijn met de deurpanelen en andere plannen.


Riesh

mooi maar jammer genoeg  o zo besmettelijk.
Micra Addict

Rubeeew

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Milo

Citaat van: thir10senses op 27 mei 2015, 19:55:30
Morgen wit lederen kuipstoelen ophalen (als ze er een beetje netjes uit zien in het echt). Zou een mooie match moeten zijn met de deurpanelen en andere plannen.

Citaat van: Riesh op 27 mei 2015, 20:31:44
mooi maar jammer genoeg  o zo besmettelijk.

Dit inderdaad :(
Ben héél benieuwd overigens!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Gekke Gerritje


Dinky

Zo...lekker bezig. Echt netjes en leuk geworden
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

thir10senses

Helaas waren de stoelen niet zo mooi meer. Dus die gaan hem niet worden. Dus maar gewoon weer rustig verder met bekleden. Andere stoelen komen wel een keer. Huidige stoelen zijn niet zo netjes meer (niet schoon, kleine gaatjes).

@Gekke Gerrit: Het zag er eerst zo uit  (maar dan een egaal groene kleur; afb. is van een ander topic geplukt):

Ik heb alles losgehaald en vervolgens de skai aangebracht. Zit nog steeds netjes; geen bobbels etc. Het is eigenlijk zo gepiept. Ik heb het eerder gedaan bij een Lupo. Dat was veel lastiger, i.v.m. bochten in het deurpaneel.

Morgen MS spoilerset ophalen bij een TeSprout. Dan heb ik een mooi setje, samen met de sideskirts. Allemaal leuke plannen, vooralsnog veel aan het verzamelen.... :P Adressen van goede spuiters zijn welkom! Zouden jullie de spoilers in de kleur van de auto laten spuiten, of bijv. wit (i.c.m. bijv. witte spiegels)? Of is dat geen pan?


Dinky

Skirts zou ik persoonlijk in de kleur van de auto doen.
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Leo

In kleur vd auto is toch wel wat netter
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

thir10senses

Thanks voor de reacties! Skirts gaan sowieso in de kleur van de auto. Over de spoilers twijfel ik nog.. ;)

Spatlappen origineel Micra K11 voor en achter gescoord! Komen aankomende week binnen als het goed is.

Plastidip besteld, dus hopelijk snel verder met de hoedenplank/speakers en deur bestuurderskant.

Shiiiiit, dit is verslavend. Ik zie allemaal leuke dingen, en het liefst wil ik het allemaal z.s.m. in orde. Maarja, zo werkt het niet :p Eeeaaaasssyyyy....


Gekke Gerritje

Lekker bezig, ik laat i.i.g. de deurpanelen ook origineel, vind ik toch wat mooier.

Ga binnenkort wel 2 andere speakers in de hoedenplank knallen, gewoon 16,5 cm.

Ad de Jong

Citaat van: Gekke Gerritje op 31 mei 2015, 19:45:22
Ga binnenkort wel 2 andere speakers in de hoedenplank knallen, gewoon 16,5 cm.
Ik heb de mijne vorige week vervangen door ovale Focal speakers.... je weet niet wat je hoort ..... aanrader en niet veel aanpassingen nodig (zie mijn topic).

thir10senses

#59
Hoedenplank bekleed. Wat een rotklus! Skai bleef niet lekker plakken op de ondergrond van de hoedenplank. Dus het duurde allemaal wat langer dan ik gepland had. Redelijk tevreden over het resultaat. Door het slechte plakken een aantal rimpeltjes, maar in de auto zie je dat toch niet :p Rubbers die de hoedenplank mee omhoog tillen als de klep opengaat heb ik eraf gelaten. De roosters moeten nog gedipt, vandaar nog niet gemonteerd.