I'am back, met een K11

Gestart door Gekke Gerritje, 29 april 2015, 23:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

dat zagen staat zelfs in het werkplaatshandboek, het is niet anders.

Leo wil meer performance en zijn airco deed het toch al niet.
zonder airco is er meer ruimte voor een spaghettispruitstuk
Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Aha, moet trouwens morgen tanken maar het verbruik van de eerste tank gaat tegenvallen.

Zo'n cvtje met nette rijstijl moet toch wel 1 op 15 halen??

Riesh

Dat zal Chiba je kunnen vertellen, als het goed is wel iig
Micra Addict

Ad de Jong

Citaat van: Gekke Gerritje op 31 mei 2015, 17:02:34
Aha, moet trouwens morgen tanken maar het verbruik van de eerste tank gaat tegenvallen.

Zo'n cvtje met nette rijstijl moet toch wel 1 op 15 halen??
Ik zit met mijn 1.0 CVT ongeveer 1 op 13,6 afgelopen tankbeurt.
Moet nog iets zuiniger kunnen volgens mij maar hij is nog steeds niet goed. Ben erg benieuwd als alle problemen eens opgelost zijn.
Moet wel zeggen dat ik 60-70% snelweg rijd en dan komt het blokje gewoon tekort om goed mee te komen. verbruikt dus ook meer. Zou ik hoofdzakelijk 80 km wegen hebben dan zou het veel beter moeten kunnen.

Gekke Gerritje

Wij hebben een 1.4 en dat loopt lekker hoor op de snelweg, kan je echt goed mee meekomen.

Gekke Gerritje

Yes!!! Afstandsbediening doen het weer, half minuutje werk voor een collega van me. Heeft jaren als monteurs instructeur bij Nissan gewerkt maar is daar gillend weggerend toen ze met die Renault troep gingen werken, hij wil alleen niet zeggen hoe die het gedaan heeft maar loopt wel de hele tijd te lachen.

Hij heeft ook nog wel leuke spullen voor me thuis liggen waaronder 5 liter NS-1 cvt olie, die gaan we een keer vervangen op het werk. Meeste dealers doen het niet omdat het te veel werk is.

Ad de Jong

#82
super.....

Edit: is het een afstandsbediening waar die dunne metalen plaatjes inzitten?
Dan weet ik al wat het was denk ik. Had ik met mijn Almera ook..

Gekke Gerritje

Is er wel zo één ja, alleen mist mijn andere afstandsbediening dat plaatje.

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 31 mei 2015, 17:03:47
Dat zal Chiba je kunnen vertellen, als het goed is wel iig

Ja, zeker wel!

In de randstad rij ik altijd 1 op 15 gemiddeld. Rustige rijstijl, altijd lange ritten, airco wel aan en 185brede banden en veel files. ;) 

Gekke Gerritje

Ik zal bij de volgende tankbeurt eens kijken, kon het nu niet goed zien omdat ik de tellerbak een keer los gehad heb voor nieuwe lampjes en mijn vrouw had hem weer een keer op nul gezet omdat ze naar de tijd wilde, pff.

Leo

hihi herkenbaar probleem ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Pfoe, effe schrikken vanmiddag, de airco deed het niet!!!!

Pas na een paar minuten rijden bleef het knopje op ingedrukt staan en het lampje branden, ligt dit aan het knopje of hoort dit zo bij heel warm weer??? Ze deed het daarna trouwens prima

Riesh

dat hoort niet, lampje is trouwens wel slecht zichtbaar vind ik
Micra Addict

Gekke Gerritje

Kreeg het knopje niet ingedrukt, ze floepte gelijk weer in de uit stand, zal er eens wat WD40 tussen knallen.