I'am back, met een K11

Gestart door Gekke Gerritje, 29 april 2015, 23:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekke Gerritje

Tja, ze staat weer voor de deur te glimmen.

Nu maar eens beginnen met de afstandsbediening van de NATS sleutels, krijg het nog niet aan de praat, de kleine knopjes klikken goed volgens mij en de batterijen zijn vol.

Gekke Gerritje

Tja, ze staat weer voor de deur te glimmen.

Nu maar eens beginnen met de afstandsbediening van de NATS sleutels, krijg het nog niet aan de praat, de kleine knopjes klikken goed volgens mij en de batterijen zijn vol.

Taxloss

Inderdaad zeg, net als bij Leo
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ad de Jong

Citaat van: Gekke Gerritje op 15 mei 2015, 23:34:39
Tja, ze staat weer voor de deur te glimmen.

Nu maar eens beginnen met de afstandsbediening van de NATS sleutels, krijg het nog niet aan de praat, de kleine knopjes klikken goed volgens mij en de batterijen zijn vol.
Had ik bij mijn Max (A33) ook en toch maar eens via Ebay een nieuw setje gekocht. Was eenvoudig plaatsen en hij werkte weer als vanouds.
Kan me iets herinneren dat het niet zo heel duur was.
Als de knopjes hetzelfde zijn heb ik er volgens mij nog wel 1 liggen (zaten per 2 en heb er maar 1 gebruikt).

Gekke Gerritje

Ik wil er dan heel graag 1 overnemen om eens te testen!!

Ad de Jong

Citaat van: Gekke Gerritje op 16 mei 2015, 19:23:25
Ik wil er dan heel graag 1 overnemen om eens te testen!!

Kom je morgen toevallig ook naar Zwolle?
Ik heb ze net opgezocht en heb ze zelfs beide nog liggen....  :o staat me nu iets van bij (begint weer te dagen) dat ik alleen een deel van de behuizing vervangen heb en de schakelaars werkte nog... is alweer een jaar of 6 geleden, weet het niet meer  ::)
Ik neem ze voor de zekerheid wel mee.

Leo

Via ebay diy repair set kost idd €3 ofzo
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Nop, niet naar Zwolle. Moet werken morgen.

Weet het, iemand had de link al doorgezet maar het nog nooit wat gekocht via ebay.

Gekke Gerritje

#53
Vanmiddag even de 2 spatlappen voor gemonteerd, maar eerst de modder/zand meut die er achter zat verwijderd, boel gekuist en in de ML gezet. Ben blij dat er geen roest zit want het was al een tijdje niet schoongespoten maar dat ga ik dus wel bijhouden. Je kan het langs de voordeur als deze open is mooi schoon spuiten.




chiba_kun

De K11 wordt echt met de dag beter en mooier. :)

Gekke Gerritje

Zekers, en mijn vrouw is echt weg van het wagentje.

Zondag even bobines schoon gemaakt, zat wat witte aanslag onder de rand en bougies gecheckt, daar gaan dus wel 4 nieuwe voor in de plaats komen, denk gewoon de standaard NGK bougies.

Leo

Ngk Vline/bkr5e zijn de goeie bougies voor deze motoren.

Te bestellen bij www.mijnautoonderdelen.nl etc
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

NGK's zijn het beste inderdaad!

Gekke Gerritje

Gaan we doen. En dan nog CVT olie bij de stealert, zal wel een paar centen kosten.

Hoe vaak moet eigenlijk dat cvt filter vervangen worden??

chiba_kun

CVT olie is aan de prijs, maar heel belangrijk voor de bak, dus ook voor mij geen concessies wat dat betreft. Ik laat trouwens eens per 2 jaar (of 45000 km wat eerder voor komt) de CVT olie vervangen bij de dealer, maar ik heb eigenlijk nog nooit iets gezien/gelezen over een bak-filter.