I'am back, met een K11

Gestart door Gekke Gerritje, 29 april 2015, 23:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Dat heb ik ook gehad met mn chromen grepen die kunnen niks hebben
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Yep, hopeloos stukje kunststof.

Gekke Gerritje

Kan je dat greepje trouwens vervangen zonder het deurpaneel te lichten?

Leo

Nee dan moet het deurpaneel eraf.

De klink zit vast met 2 moertjes  aan de binnenkant.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Hebben een i.i.g. een linker op de kop getikt bij een sloperij, binnenkort maar eens tijd maken om het linker deurpaneel er af te wippen.

Kwam er van de week achter dat ik de bijrijders airbag niet uit kan zetten, vreemd!!

Gekke Gerritje

Gisteren eens even de nieuwe deurgreep geplaatst, had wat moeilijkheden om alles los te krijgen omdat je toch niet als een gek gaat trekken. Vooral het lijstje rond de deuropener, meestal naar voren schuiven maar nu toch echt los wrikken/trekken.

Bovenste plaat van de deurgreep bleef in het midden steeds vastzitten maar kwam naar wat wrikken los. Stangetje aan de greep lag nog even dwars en wat smerige kit op mijn broek maar alles zit weer!!! Gelijk alles gesmeerd en de onderkant van de deur aan de binnenzijde in de Tectyl gezet.

Roadrunner

Dat lijstje moet je als het ware inknijpen in het midden. Er zitten 4 kleine klemmentjes aan. Het is wel even priegelwerk maar je word er handiger in. De bovenkant van de armsteun kan ook erg eigenwijs zijn.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Gekke Gerritje

Voor de volgende eigenaar een nieuwe Bosch accu en nieuwe remblokken laten plaatsen!