Beenius's K11: Yang

Gestart door Beenius, 19 januari 2014, 22:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

gewoon doen, cafb gaat offline dus zou zonde zijn als het verhaal pleite gaat.

Die ground zero zou wel eens deze geweest kunnen zijn:
http://www.caradio.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=3862&hoofdgroep=1&subgroep=19
Micra Addict

Beenius

#76
Zal binnenkort wel eens kijken voor een topic over mijn 350.

Ik zag dat het CAFB forum al offline gehaald is? Jammer. Was lichtelijk ook een geheugensteuntje voor mijn ideeën. Zal het niet compleet herinneren nu :( Meeste schrijf ik gelukkig wel direct op in een bestand! Ach ja, Begin ik wel algemeen opnieuw met een topic.

Leuk dat dat iig gewoon geaccepteerd word. Niet gewend van forums dat ze dat zomaar toestaan eigenlijk ;)

Bunny

We zijn niet zo moeilijk :P als het grootste gedeelte maar Micra blijft :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Beenius

Ook hier heb ik een kleine sneakpeak.



De velgjes moeten nog netjes gemaakt worden. En de Micra staat nu mooi op z'n verlaagde veertjes :) Rijd prima.

Eerst even de 350 weer netjes maken en dan hobby'en we weer verder.


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

Beenius

#81
Hallo,

Helaas gaat Hoogwaarschijnlijk mijn Micra op korte termijn de verkoop in.

via deze weg doe ik vast een interessepeiling.
Wat is er te koop?
4 banden met stalen velgen.
De audio die hier in zit. radio/versterker/4 speakers/ bekabeling/subwoofer.
Uiteraard de micra zelf op Momo wieltjes.

Waarom gaat ze in de verkoop? Mijn reisafstand word aanzienlijk verkleind.
Hiernaast krijgen ik en mijn vrouwtje gezinsuitbreiding. 3 auto's en een motor is dan toch wel veel. Dus moet er alvast 1 gaan vertrekken.

het is nog niet 100% maar spreek mij gerust aan hier in het topic of privé als je interesse mocht hebben.

Psydan

Ik ben misschien wel geïnteresseerd in wat audio
Do not underestimate what you will never understand.

RubinvdLinde

Mogelijk interesse in de auto

Beenius

Fijn dat er gegaardigden zijn.

@Psydan: Ik probeer de audio wel samen met de micra te verkopen. Mocht hier geen interesse voor zijn. Zal ik het hier te koop aanbieden en jou informeren.

Verder over de Micra:

De micra is wit. (foto's in het topic) Zwart met rode bekleding. Erg netjes. Verbruikt niet, lekt niet en ik leg gemiddeld met 1 tank 500/575KM af. Hij is tevens erg vlot met optrekken voor een 1.0 :)  Ook zit hier een mooie Super S tellerplaat in met toerenteller.

15" Momo velgen, deze zijn geschuurd en moeten nog wel even gespoten worden. Heb ik zelf nog geen tijd voor gehad helaas. Ga ik ook niet doen aangezien dit fijner is voor de toekomstige bestuurder en zijn persoonlijke smaak.
Voorzien van Airco, Stuurbekrachtiging en bestuurders airbag.
Verlaagd met veren. Ligt een stuk strakker op de weg dan origineel (originele veren ook aanwezig).
De auto is veel voor de snelweg gebruikt en je merkt de goede wegligging.
De audio: 2 speakers voor - 2 speakers in de hoedenplank. Radio: JVC KD-AVX33. De bekabeling is mooi weggewerkt en in de kofferbak vind je de XXL versterker + Spectron Subwoofer.

De extra set velgen met banden zijn gewoon normale 13"? stalen velgen. Met een goed profiel (moet ik nog even opmeten)

Als je als nog foto's wilt via Whatsapp zal ik ze komend weekend even maken.

LET WEL: Ik heb hem nog niet officieel in de verkoop. Het is een interesse peiling.
Maar het zal niet lang duren.

Beenius

#85
De Micra is verkocht. Hij blijft wel dicht aan mijn zijde ;)

Officieel dus niet meer in het bezit van een micra. Ik ga mij volledig richten op mijn 350z. Mijn vrouw heeft nog een leuke aygo die wellicht plaats gaat maken voor een nieuwe Nissan Pulsar in de toekomst. :)

Ik zal ook minder actief zijn op forums want over een paar weken word ons zoontje verwacht :D

Komt ook bij dat we een nieuwbouw huis gekocht hebben waar het nodige tijd in komt te zitten.

Ik zal het zo nu en dan blijven volgen! Veel klus plezier met alle micra's. Zitten zeker mooie creaties tussen ;) Als jullie het leuk vinden zal ik uiteraard toekomstige updates en upgrades over de 350z blijven melden!.

groeten
Ron (te vinden onder show your other ride, Beenius zijn 350z)

Conodihno

Suc6 met al het moois in het vooruitzicht:-)

chiba_kun

Succes! Leuk dat je ons op de hoogte houdt m.b.t. de 350Z. :)

Taxloss

Succes en inderdaad leuk als je ons op de hoogte houdt!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...