Beenius's K11: Yang

Gestart door Beenius, 19 januari 2014, 22:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadrunner

M'n pc begint spontaan updates te downloaden als ik op de link klik ;D
Welk type Prelude had je dan? Ik vindt het eerste type leuk. Jeudsentiment :)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Beenius

Mooi setje verlagingsveren binnen gekregen. Dus die gaan er binnenkort onder. Verder mooi setje Stoelhoezen gekocht die met dezelfde zorg worden geinstalleerd als met de blauwe destijds :D  nu nog een setje wieldopjes.

@roadrunner; Je moet de link even kopieren in de url balk. dan zou die em goed moeten afspelen. Ging hier over een Honda Prelude 2.2 VTEC 4th gen. 1994


Beenius

#47
Zow, 1:17,5  is toch zeker netjes voor een auto die door z'n wintertijd en met nu nog oude olies rijd etc. ;) binnenkort maar eens laten vernieuwen.

Word alleen nog maar beter aankomende zomer denk ik zo!

en heb hem alvast even verwend met nieuwe dopjes.  Alleen nog even kijken of ik ze moet verankeren met wat tiewraps ofzo ;) 1tje sowieso vastgezet. Zat iets losser.


Riesh

Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja die dopjes zijn leuk man!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Beenius

#51
Ja leuk he! Vond ze ook goed staan (voor een wieldop)  ;D oogt een stuk sportiever ipv 2 verschillende voor en achter.

Volgende stappen op kort termijn:
- Windschermpjes
- Nieuwe mattensetje
- Interieur hoesjes installeren, zijn onderweg
- Versterker plaatsen samen met de woofer.
- Speakers achter in hoedenplank maken.
- hoedenplank repareren (de uitsteeksels waar die in het frame valt van de auto, die zijn afgebroken, Tips hoe te repareren?)
- Nieuwe deurhendels plaatsen (in het wit?)
- De zwarte strips op de deuren ga ik proberen te verwijderen denk ik, tips hoe dit te doen?. ff gesoept maar is toch een stuk mooier zonder de strips.
- Blauwe lampjes installeren bij tellerplaten en middenconsole.

Verder heb ik nog een cockpitje met toerenteller liggen die ik gekocht had hier. Alleen de KMH wijzer die slipt. Als ik fatsoenlijk gas geef, slipt deze door en geeft niet de juiste snelheid weer, tot ik gas terug neem. Dan loopt deze naar de juiste snelheid toe. Ik heb het gewisseld met de originele tellerplaat en deze werkte wel fatsoenlijk. Is de KMH tellerplaat in zijn eentje te verwisselen met de originele?

MartinAir

Ik zou het niet durven zeggen. Echter heb ik wellicht interesse in een tellerbak zonder werkende km teller. Dus wellicht dat je het kan proberen.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Riesh

-hoedenplank ff scoren op marktplaats of de sloop
- strips afsnijden met een visdraad, resterende lijm verwijderen met remmenreiniger oid, je hebt wel kans op lakschade
Micra Addict

Marco330

Aangezien ik hier toch de nodige schade heb gezien na het verwijderen van de stootstrips, zeg ik: wit spuiten... O0

Psydan

Ik heb volgends mij nog 2 hoedenplanken liggen met uitsparing voor speakers.
Do not underestimate what you will never understand.

ParaChris

Ik kan een hoedeplank voor je meenemen Ronnie! Origineel micra zonder gaten!

Conodihno

Strips lekker laten zitten. Ik had er een die een beetje losliet en heb ik geplakt. Zag wel dat er stukjes lak meegekomen waren...

thom-micra

stripjes kun je het best een beetje verwarmen en dan met een stukje draad ze er voorzichtig afhalen, en de lijmresten met een caramelschijf op de boor eraf halen. caramelschijf beschadigd de lak niet, zolang je de schijf niet op volle toeren op 1 plek laat draaien.



Beenius

We gaan eens een poging wagen binnenkort, dank u voor de  "strip verwijder" tips.

Chris. Als je die 1 hebt liggen dat zou super zijn. Scheelt weer fabriceren ;) Wat moet je er voor hebben.
Anders kijk ik of ik Psydan lief kan aankijken voor een hoedenplank of ik repareer het alsnog. Wat maakt het ook uit ;)