Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Sowieso merk ik dat er binnen deze club een aantal mensen zijn die veel doen voor een ander die minder handig zijn. Ook petje af en kudos namens mij!

PW-performance

Zo is het wel genoeg.... ;D Begin al op een pauw te lijken met al die veren.. :D

Daar gaat het om lekker met de hobby bezig zijn. En hier op het forum zijn er veel members met veel kunde waar andere forums niet aan kunnen tippen.
Je hoeft hier maar iets op het forum te zetten en je wordt aan alle kanten geholpen.
Forum van het jaar zeg ik... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Luuukske


Citaat van: Conodihno op 09 oktober 2014, 20:55:31
Sowieso merk ik dat er binnen deze club een aantal mensen zijn die veel doen voor een ander die minder handig zijn. Ook petje af en kudos namens mij!

Dat creëert ook de sfeer binnen de club voor een groot deel, iedereen denkt met elkaar mee en helpt waar het kan. :mfc:




Kwarkieboy


Citaat van: Luuukske op 09 oktober 2014, 20:57:40

Citaat van: Conodihno op 09 oktober 2014, 20:55:31
Sowieso merk ik dat er binnen deze club een aantal mensen zijn die veel doen voor een ander die minder handig zijn. Ook petje af en kudos namens mij!

Dat creëert ook de sfeer binnen de club voor een groot deel, iedereen denkt met elkaar mee en helpt waar het kan. :mfc:

Dat is de kracht van deze club.
Wie je ook bent hoe je er ook uit ziet dat maakt niet uit. Je wordt geaccepteerd om wie je bent.
Net wat Co zegt. Als je met iets zit wordt je geholpen. De kleine dingen zelfs ter plekke op meetings.
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Zo hoort het toch?

En je merkt ook: het houdt een positieve sfeer en een gezellige club! Iedereen die wat doet voor een ander ontvangt vanzelf terug!

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 09 oktober 2014, 20:59:36

Citaat van: Luuukske op 09 oktober 2014, 20:57:40

Citaat van: Conodihno op 09 oktober 2014, 20:55:31
Sowieso merk ik dat er binnen deze club een aantal mensen zijn die veel doen voor een ander die minder handig zijn. Ook petje af en kudos namens mij!

Dat creëert ook de sfeer binnen de club voor een groot deel, iedereen denkt met elkaar mee en helpt waar het kan. :mfc:

Dat is de kracht van deze club.
Wie je ook bent hoe je er ook uit ziet dat maakt niet uit. Je wordt geaccepteerd om wie je bent.
Net wat Co zegt. Als je met iets zit wordt je geholpen. De kleine dingen zelfs ter plekke op meetings.

Citaat van: Jeroen330 op 09 oktober 2014, 21:16:58
Zo hoort het toch?

En je merkt ook: het houdt een positieve sfeer en een gezellige club! Iedereen die wat doet voor een ander ontvangt vanzelf terug!

Amen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

#291
Dat ziet er retestrak uit! Vette radiateur, is hij nou iets lager dan een 100nx gti radiateur?

Mooie hoodpins ook! als ik het goed snap gaan ze al open zodra je de sleutel omdraaid? maar  de pins zelf zitten toch klem gaat het klepje dan wel vet genoeg open om hem verder eruit te kunnne trekken?

Maare echt heel mooi  :D

edit:  Mijn heeft al moeite om over de helft te komen  ;D

Jeroen330

Citaat van: ReSp4wN op 10 oktober 2014, 10:45:20
Dat ziet er retestrak uit! Vette radiateur, is hij nou iets lager dan een 100nx gti radiateur?

Mooie hoodpins ook! als ik het goed snap gaan ze al open zodra je de sleutel omdraaid? maar  de pins zelf zitten toch klem gaat het klepje dan wel vet genoeg open om hem verder eruit te kunnne trekken?

Maare echt heel mooi  :D

edit:  Mijn heeft al moeite om over de helft te komen  ;D

De radiateur is van een GTI-R.. Gekocht op eBay.
Was dacht ik een enkele centimeter lager..

De hoodpins gaan niet open bij draaien van de sleutel.. eerst de sleutel draaien, dan vergrendeling los en dan kan de clip omhoog..

Jeroen330

Onder het Motto "we moeten doorgaan" heb ik eergisteren een bezoek gebracht aan QSP in Waalwijk..

Geweldige winkel en goede bediening..





De reis was bedoeld om te gaan passen welke stoelen er straks in de wagen moeten komen.. Er zijn echt een hoop modellen om te passen dus we konden ons hart ophalen!




Echter liep het iets anders dan verwacht.. Je hebt twee soorten stoelen. Met of zonder FIA keurmerk. Het verschil is erg groot. Een keurmerk betekent dat de stoel voor professionele doeleinden gebruikt mag worden. Zo is de stoel sterker, de stof slijtvaster en brandwerend en geven de kussens veel betere steun. Nu zijn de regelementen op Zandvoort en Assen zo dat elke auto die de baan op gaat ongekeurde stoelen mag hebben.. de goedkoopste Autostyle stoelen zijn dus al prima..

Hogere klasses vragen om stoelen die FIA gekeurd zijn of keuring gehad hebben. Dan weet de wedstrijdleiding dat de stoelen volgens bepaalde eisen en richtlijnen gebouwd zijn.

Ik had de volgende eisen:
- Hoofdbescherming
- H.A.N.S. voorbereid (Head and neck support)
- Doorvoer voor 5 punts gordels
- Als het binnen budget kan: FIA keuring

Ik had eigenlijk maar een stoel gevonden die echt super als gegoten zat en aan de eisen voldeed.. Deze stoel heeft ook FIA! Direct maar twee stuks ingeladen!




Me is a happy dude!

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

thieme

Ziet er goed uit Jeroen fijn dat je geslaagd bent :)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Awesome! Wrede winkel ook daar zou ik wel wat tijd kunnen doorbrengen haha

Moeten FIA gekeurde stoelen nou ook om de zoveel tijd herkeurt worden?

PW-performance

Lekker....Die gaan mooi staan in je auto Jeroen... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Dank heren! reacties zijn altijd fijn.
Wees vrij eens te gaan zitten op een meeting


Citaat van: ReSp4wN op 15 oktober 2014, 19:41:03
Moeten FIA gekeurde stoelen nou ook om de zoveel tijd herkeurt worden?

In professionele klasses is dat wel het geval. Neem een Porsche GT3 cup, daarin moet alles gekeurd zijn. Amateur klasses met eigen auto's hebben dat niet. Daarbij moeten items hooguit FIA keuring hebben of FIA keuring gehad hebben. Als een item die keuring gehad heeft dan voldoet het aan de eisen die het nodig heeft. Keuring mag vervolgens verlopen zijn..