Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

ReSp4wN

Ziet er goed uit!

Wat voor remmen ga je er nou opdoen?

Jeroen330

Achter komen schijven met super s klauwen.. Deze klauwen vervang ik later voor 100nx GTI klauwen achter

Voorop Wilwood 11" 4 pots big brake kit (minimaal 15" velgen nodig)

Uiteraard stalen remleidingen

Beske

Lekker bezig Piet!

Zo te zien heb je de gaten waar de aansluitingen van de kachelradiator door steken niet meegenomen in je uitsparing, kom je dan niet in de problemen met de slangen daarvan?

Want zo komt het bij die van Thieme uit:

Of gaan jullie hier ook een andere oplossing voor bedenken?

Jeroen330

die oplossing is toch niet zo moeilijk?

TeSprouT

Zo dit project gaat in hoog tempo, goed bezig mannen! Het ziet er heel goed uit. O0
Love the potiential

Beske

Citaat van: Jeroen330 op 22 september 2014, 15:33:02

De bekende oplossing is niet moeilijk nee, maar vroeg me even af of jullie nog een ander idee hadden nu jullie toch in het schutbord aan het snijden zijn en er van twee kanten goed aan komen.

Jeroen330

De plaatsing van de kachel blijft hetzelfde.. het "probleem" met de water aansluiting ook..

Kwestie van inkorten en binnenin het schutbord de aansluiting maken

Jeroen330

Citaat van: Beske op 22 september 2014, 16:11:10

De bekende oplossing is niet moeilijk nee, maar vroeg me even af of jullie nog een ander idee hadden nu jullie toch in het schutbord aan het snijden zijn en er van twee kanten goed aan komen.

Hoe gaan jullie het doen dan...
Verplaatsen jullie de aansluiting van binnenuit?

PW-performance

Die kachel gaat wel goed komen  :) Morgen nog ff de steun lassen bij de distributie dan hangt ie helemaal in de steunen.  8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

ReSp4wN

Citaat van: Jeroen330 op 22 september 2014, 12:20:36
Achter komen schijven met super s klauwen.. Deze klauwen vervang ik later voor 100nx GTI klauwen achter

Voorop Wilwood 11" 4 pots big brake kit (minimaal 15" velgen nodig)

Uiteraard stalen remleidingen

Is dat achter bij een superS as 1 op 1 over steken die nx remmen?

En voor moet je een bracket maken? en omgeboorde schijven weer? of dat niet?

Jeroen330

Schijven blijven Micra schijven.. klauwen moeten aangepast worden om goed te passen..

Voordeel: meer keuze remblokken en grotere oppervlakte remblok op schijf. Daarbij is de diameter van de rem zuiger groter dus meer kracht

ReSp4wN

Jeroen330

Wilwood set is een complete set incl brackets ed..

Plug and play!

Jeroen330

Gisteren een pakketje gekregen van Strongflex!
Mooie PU rubbers voor de voorzijde van de draagarmen..
Helaas moest de buitenste binnen bus ook uit de draagarm..

knallen maar!

Draagarmen klaar voor de coater!

Jeroen330

in 2011 wist ik een hele mooie set nieuwe Nismo aandrijfassen te bemachtigen. Helaas en stom van mij heb ik deze in een inruildeal met de Micra die ik toen reed weggedaan. Dit had ik gezien de zeldzaamheid nooit moeten doen.

Nadat er woord was geweest wie mijn auto en onderdelen had ingeruild, heeft Rob (die hier nu verbannen is) destijds de auto beroofd van alle mooie items waaronder de aandrijfassen... Nu zijn Rob en ik niet de grootste vrienden vanwege zijn achterlijke gedrag dus ik moest een list verzinnen..

Wetende dat hij die aandrijfassen heeft en wetende dat zijn Micra niet meer de weg op komt heb ik Kevin (Lurtz) gevraagd een hengeltje uit te gooien...

Natuurlijk heb ik er teveel voor betaald maar ik moest ze gewoon terug hebben... Twee weken later:

Exact hoe ik ze ooit achtergelaten heb!

Kevin, reuze bedankt voor de moeite!