1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan



Citaat van: Leo op 09 november 2015, 23:13:39
Netjes hoor. Volgende zomer de deurstrips eraf ?

Dit zou ik ook doen, en de handvaten van de deuren ook rood spuiten.
Dat zou hem helemaal af maken
Do not underestimate what you will never understand.

march.be

Skirts en handvaten staan als volgende op het menu, indien de plaatselijke leverancier mijn kleur terug binnen heeft. Dan na 3 jaar bijna eindelijk eens de deuren laten uitdeuken, of zelf eens met de wc plunjer proberen .
En ook ja de strips er af , indien demonteren meevalt. Anders ook gewoon in kleur .

:mfc: :mfc:

Leo

Citaat van: march.be op 10 november 2015, 11:41:15
En ook ja de strips er af , indien demonteren meevalt. Anders ook gewoon in kleur .

de strips gaan er in de zomer het makkelijkste van af, gewoon op een zo warm mogelijke dag je auto in de zon laten staan, dan nog beetje bijverwarmen met een fohn dan gaan ze er wel af.
de kit kun je ook voorzichtig insnijden met een mesje
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

Ondertussen al weer een hele tijd geleden , maar ik kon me niet aanmelden of een paswoord aanvragen.. Nu ging dit ineens wel weer .

Eerste verandering was een intake setje die wat mooier staat.


Dan een nismo spoilert en andere wieltjes . Oz F1 van een clio rs. Wel herspoten dus jammer genoeg geen belettering meer.. Iemand een adresje toevallig ?  :)


De wielen hebben wel ondertussen dit kleur :)


Dan afgelopen weekend de koppeling vervangen.. Ik denk dat het wel nodig was.. Ik wou het eerst bij nissan laten doen maar die schatte het hele gedoe op zo'n 800 euro. Tijd om de sleutels boven te halen dus.


Helemaal op dus..
Nieuwe erin.


Koppelt nu zo zacht dat ik schrik had dat ze het niet ging doen  :o maar alles werkt zoals het moet uiteraard , en ik spaarde een hele hap geld uit.  O0

En in ander nieuws , de micra van me vriendin heeft de geest gegeven. Cilinderkoppakking eraan, kop waarschijnlijk krom. Dat krijg je wel met 150km dagelijks, met bijna geen koeling... Dus mocht er intresse zijn in onderdelen daarvan , neem gerust contact op !
Betreft dus een 1.3 slx in donker metaalgroen.


Groeten !

Riesh

Hij staat er netjes bij met die oz wieltjes. En zelf doen spaart een hoop geld.
Micra Addict

chiba_kun


Milo

Leuk karretje zo! Goede spoiler ook :P O0
Bevalt ie een beetje? Heb je de verlichting nog werkende gekregen?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

mooie update :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

Verlichting doet het weer hoor. Was een weerstandje die kapotgeroest was :)
:mfc:

RubinvdLinde


chiba_kun

>> Eigenlijk is zo'n  K11 Micra gewoon Cult! <<

Zo makkelijk om hier een leuke auto van te maken. Die van jou is ook wel mijn smaak.

march.be

Zo zo , deze heeft een en ander meegemaakr ondertussen.

Tijdje geleden reed ik m'n straat in , en toen ik wilde remmen voor een drempel kon ik ineens het rempedaal helemaal tot het eind duwen.. bij nadere inspectie:


Remleidingkje kapot. Gelukkig had ik m'n vriendin dr micra nog en daar snel eentje van wezen halen. Nu had ik ik werkende remmen maar dat mocht niet baten .. de volgende morgen reed ik op weg naar het werk langs een binnenbaantje. Daar hadden ze de berm gemaaid en waren er grote steendbrokken op de weg gekomen.. er zitten daar ook konijnen , en door de mist dacht ik dus dat het een konijn was.. was vast een bodybuilder konijn, want ik heb er dus echt over gejumpt, met dit als resultaat..








Dus dan maar de hele v.bak overgebouwd , daar ik niet echt andere zware schade zag aan de motor of zo ..  ik had al eens geoefend met de koppeling , dus dit gin redelijk vlot. ook de uitgelubberde ophanging tijdelijk opgelapt met 2 rondsels en snelstaal.. ik wist nl niet zeker of hij het wel nog zou doen zoals het hoorde. Maar ja hoor, deze micra krijg je niet klein  :cheer:

En als we dan toch bezig zijn , heb ik dit ding erop gezwierd:


Dus nu rijdt het weer. Maar ik kijk toch alvast uit naar iets anders. Deze blijft wel , en dan maken we er iets leuks van :)

Komende maand ga ik naar de Fillipijnen , en hoop ik wat leuke march onderdelen te scoren .

:mfc: 
Grtz , Jonathan

RubinvdLinde

Zo, goed geraakt.. ??? Wel geluk met je remmen dat je niet op een wat snellere weg reed.

Mooi spruistuk!  O0 Zelf gemaakt ?

Leo

oef gelukkig valt de schade nog mee. is dat niet het oude spruitstuk van jeroe/riesh/kris ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

Ja inderdaad , ik had net even goed zitten gassen tussen de velden hier :D
Spruitstuk heb ik idd van riesh gekocht. Is wel een gedoe om te monteren , omdat de buizen zeer kort tegen het blok lopen en je 1/8 ste slag per keer moet aanspannen .
Nu deed ik deze middag de koffer open , en merkte ik dat ik een updateje vergeten was :)






De stukjes voor de zijkanten zijn nog in aanmaak :)

En dan eindelijk nette voetmatjes gevonden ook.


Grtz !   :mfc: