1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Welke verschillen zitten er dan tussen Nederland en België?
Wij moeten met de Galant ook altijd een rondje flink scheuren en dan co2/roetmeting doen. Anders komt ie er ook niet door
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Citaat van: Taxloss op 08 juli 2015, 07:53:43
Welke verschillen zitten er dan tussen Nederland en België?
Wij moeten met de Galant ook altijd een rondje flink scheuren en dan co2/roetmeting doen. Anders komt ie er ook niet door

je kunt de kat niet opwarmen, in België heb je een apk keurstation dus de apk kun je niet laten doen bij een garage.
ziet er hetzelfde uit als een rdw keurstation, doordat je moet wachten koelt de kat weer af :(

in België zijn aanpassingen aan de auto niet toegestaan, onderdelen moeten dan een appart certificaat/attest, losse keuring doorstaan of je moet een ''tuning'' rapport laten opstellen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

march.be

Om je even een idee tegeven van de omvang van het  gedoe :


Vandaag door de keuring geraakt zonder echte opmerkingen. Ook een tuning rapport voor mijn mistlichten en extra toerenteller, terwijl daar vorig jaar niks over gezegd werd.
Nu ja , vandaag heb ik alles behalve de panhard en uitlaat al terug geplaatst toen ik terug kwam van de keuring  . Die twee worden nog behandeld en herspoten 8)  8)
Foto's volgen na een wasbeurt!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330


Taxloss

Dat is inderdaad een behoorlijk gedoe
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

Is het moeilijk om een tuning rapport te krijgen met alle spullen er op ? Dan ben je toch van het hele gedonder af ?
K11 '95
K11 Aztek '00

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

march.be

Dat kan , maar dan moet ik van alles(demper, ophanging , remmen) attesten hebben. En dat is niet het geval.. luchtfilter en lip en so mag, maar ik wou geen argwaan wekken voor de verlaging die ik stiekem wou laten zitten  >:D

Hoe dan ook, she's back  ;D

Leo

Staat heel goed zo met deze velgen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

GuidovanVliet


chiba_kun

Die velgen staan prachtig! Wat voor velgen zijn dit?