1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Ik vind deze velgen ook heel leuk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

#196
Citaat van: chiba_kun op 10 juli 2015, 06:49:13
Die velgen staan prachtig! Wat voor velgen zijn dit?

Japan Racing JR7 (replica Enkei RP-F1 )
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

lijkt mij geen japan racing, het velg bed is anders

jr7 word overigens niet meer gemaakt :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja, nu je het zegt. Bij JR7 (en Enkei's) heb je nog een beetje cup. Maar ze lijken er iig op, that's for sure.
Waarsch weer een andere replica merkje.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Het zijn OZ F1's. Had ze zelf ook onder de gele K11. Zijn ook standaard geleverd onder sommige Renault Clio's.

En ze staan inderdaad erg goed!
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Citaat van: Psydan op 10 juli 2015, 10:57:08
Het zijn OZ F1's. Had ze zelf ook onder de gele K11. Zijn ook standaard geleverd onder sommige Renault Clio's.

En ze staan inderdaad erg goed!

Oh ja! Die hadden we ook nog, worden onder de Clio Sport's geleverd.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

march.be

Psydan had het volledig juist. Er staat ook renault op aan de binnenzijde .
ik vond ze ook super leuk staan, en de maten (15 " 7j et 43 ) zijn ook net goed , en de prijs was heel intressant :) Ik Had het idee van een rode micra hier op het forum denk ik ..
Dank voor de leuke comments  O0



Oh ja , de 13 inch "minilites" staan bij deze ook te koop , mocht er animo voor zijn

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

march.be

#203
Nog wat zitten knutselen .

Kortstokker er eindelijk op , wat een verschil ! :



Hoe lostten jullie dit op met de pookhoes ? Gewoon dat bovenste stuk afknippen?

En deze afgelopen weekend overgenomen van een collega . Knalt in ieder geval een stuk beter dan de voorganger


( de hoedenplank en bekabeling worden nog aangepakt )

Grtz

Leo

hey een shortshifter, leuk he :D

ik heb een andere hoes (en pookknop) gemonteerd
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

Hallow ,

Dit weekend weer wat zitten knutselen ! :) ditmaal zoals eerder vermeld de audio op orde gesteld .
De woofer was al geinstalleerd , maar de hoedenplank had strijdwonden opgelopen bij het inladen van m'n fiets:


Dan maar dit gemaakt . 2x 6mm vezelplaat die ik nog had liggen aaneen gelijmd en bekleed met hoedenplak/speakerstof . De afwerkingvan de onderkant is k*t , maar dat zie je niet :) belangrijkste was de bovenkant en de kabeltjes netjes vast leggen, na ze in te tapen.
Dit is het resultaat. Eens ik ergens aan begin ben ik nogal gefocused, dus soms vergeet ik foto's te nemen :p ook zie je een lampje liggen , ik plaatste led stoplampjes. Maar veel verschil zie je daar niet in. Wel steviger ivm bass trillingen etc  (A)



Dan had ik nog een setje speakers liggen van in m'n ouwe volvo. Die dan maar nuttig gemaakt.ik vond de achterdeuren minderbedeeld op vlak van geluid. Dus:





Dat was 'm voor deze week ;)
Grtz

SanderH

Kijk flink aan t knallen. Toch had ik in de achterdeuren nog wat meer gedaan als ik ze had. Ik ga zelf speakers in mn achter panelen maken:) lijkt je hoedenplank niet wat in te zakken?

march.be

Deze had ik liggen, en passen netjes in de holte die in dIe in de deur zelf zit. Ook de diepte is belangrijk ivm het glas als je het raam laat zakken .
De hoedenplank zakt idd een beetje, ik plaats hier nog het profiel en scharnieren van de originele hoedenplank. Dan zakt deze niet meer :)

Leo

Lekker bezig wel luxe zo met speakers in de deuren :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Goed bezig, maar wat ik me afvraag: Waarom heb je de speakers in de achterdeuren niet meer naar links geplaatst (gezien vanaf de laatste foto en een na laatste foto naar rechts)?
Nu zitten ze (aan beide kanten) toch vrij dicht op de achterbank wat toch weer een deel geluid blokkeert lijkt mij..?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)