K10 Remus einddemper

Gestart door Riesh, 17 oktober 2013, 23:37:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Persoonlijk denk ik dat 50 duur genoeg is , dus ik zou nog ff proberen er wat af te krijgen:

http://link.marktplaats.nl/732848531



Ohwja, volgend de foto voor een 1.2 prefacelift.
maar zonder de flens kan je hem ook op alle andere k10 modellen pasmaken weet ik uit ervaring
Micra Addict

Joery-Joery

Voor een nieuwe einddemper is het alsnog niet duur, mooie spot.

lurtz


Zaak Gaap

Gruwelijk! Die zocht ik idd! Maandag gelijk een belletje doen!

@ riesh wat is een flens? En wat moet ik doen om m pasklaar te maken voor mijn K10?

Riesh

flens is dat platte ding aan het begin van de pijp:



Ik weet niet of die van jou met een flens zit of met een klem ??
Als die van jou met een klem zit dan ff de flens afslijpen/zagen en bij een automaterialenzaak een verbindingspijpje halen in de juiste diameter:


Zo had ik het op de groene K10 ook opgelost, diezelfde pijp zit nu op deze manier bij kevertje onder de loudmouse
Micra Addict

Kevertje-SYS

check ideaal en heerlijk uitlaatje

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zaak Gaap

Zal morgen even onder mn auto kruipen ;)

Gaat dit nog wat doen met het vermogen of is het echt alleen optisch/geluid?

Riesh

Micra Addict

Zaak Gaap

#8
Hmmm I gotta problem I think...

Vandaag even onder de auto gekropen opzoek naar de aan- of af- wezigheid van een flens. En volgens mij "had" ik er eentje zitten  :D







Ben bang dat als ik deze los haal dat de flens dan in een hoopje gruis op de grond ligt, en ik er niet zomaar een nieuwe einddemper op kan aansluiten...

Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken???

Kevertje-SYS

Staat hierboven al de oplossing

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zaak Gaap

Zit er aan de kant van de katelysator genoeg buis om m aan vast te zetten denk je?? Lijkt achter de flens bijna gelijk over te gaan naar de katalysator.. Maar ik heb nog niet goed gekeken... Weet jij dat Marco?

Kevertje-SYS

Oeps daar zat ik niet op te letten.
Ik heb geen kat en dacht bij je foto precies verkeerd om.
Dacht dat dat gedeelte juist eronder vandaan ging namelijk.
Lastig dit dus.
Als deze flens stevig genoeg vast zit nog zou ik eerder een stukje achter de flens de pijp doorzagen en daar met een mof de verbinding met de sportpiip maken.
Maar ik ben bang dat de flens dit niet gaat houden. Ook niet als je er nu geen pijp aanhangt

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zaak Gaap

 :'( was van plan te bellen na mn werk.. Maar de advertentie is al weer offline gehaald!