Mikey's K10 1.2LX

Gestart door mikeylow, 25 september 2011, 20:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mikeylow

@provo : super , echt zo'n plek waar je niet zo snel kijkt... weet genoeg :)

@milo: de grill is opzich goed te doen, gewoon een sloopbedrijf of jongens die in de cross zitten vragen. Mijn grill kwam van een 5 deurs DX uit '89, daar moesten twee "flapjes"afgezaagd worden die onder koplampen moesten, en wat weggehaald voor de schanieren van mijn motorkap (als je goed kijkt zie je twee rode stipjes in de grill op m'n foto). In principe zitten alle gaten die je nodig hebt al in het chassis. Koste mij ongeveer een klein uurtje om de grill aan te passen (ben zeker geen expert kwa autosleutelen).

de DX grill valt wel wat meer naar binnen (mijn LX heeft andere motorkap en lampen).
Naar zover ik het zo kan inschatten zou je de lampen en motorkap relatief gemakkelijk over kunnen zetten (voor lampen van m'n donorauto zijn helemaal verrot helaas dus was voor mij geen optie)...maar chassis is verder het zelfde (in principe)...
Micra ... 1235 cc's of powerrrr...:)

2yellow4u

Welkom terug op het forum mikeylow.
Leuk iemand van Texel bij de club te hebben!

Riesh

Mikey.
waar jij de vergelijk maakt tussen LX en DX, spreekt men ook vaak van facelift en voor de facelift. Jouw LX is dus van na de facelift en inderdaad die heeft  wat verschillen met het model van voor de facelift.
als je goed kijkt zie je dat de koplampen, stadslichten, motorkap de dingen zijn die behalve de grille anders zijn om het geheel te passen. Ik moet zeggen dat de preface grille goed staan in de neus.  Mijn preface K10 heeft juist weer de bumpers en de spiegels van een DX / facelift model
Micra Addict

mikeylow

hmm dacht dat de stadslichten van de pre facelift zo goed als het zelfde waren... zal het eens checken.

Wel grappig dat jij net de andere kant op geswitched bent dan haha, heb de facelift grill ook nog steeds mocht ik toch nog terug willen (wel even netjes zwart aan het spuiten)

Bedankt voor alle verwelkomingen, zal proberen wat actiever te blijven op het forum hahah.

Ben ondertussen micra-lover geworden (al had ik altijd al kleine hatchbacks), en het blijft grappig om te zien hoe mensen reageren als ze hem zien (vandaag nog iemand ... hoe oud is die auto joh?), zie soms auto's die half zou oud zijn maar 10x minder hahahah

Vond het leuk om ff een tijdje in de 1.0 DX te rijden, die nog niet eens zo heel erg minder snel voelde dan de 1.2 DX , de 1.2 heeft geloof ik voornamelijk meer koppel.
Micra ... 1235 cc's of powerrrr...:)

Provo

Ik heb nog een handleiding geschreven voor je achterlichten (sta op forum bij How to/Handleidingen)  ;)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

mikeylow

provo ik zeg ... BEDANKT :):)

thnx!
Micra ... 1235 cc's of powerrrr...:)

Provo

Geen probleem  :) zeg maar iets als je nog iets moet weten!

Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!