JAF 09

Gestart door rob, 21 juli 2009, 12:16:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

ik heb goede oogjes hoor :P
sta bij de dna waarschijnlijk wil wel mee oprijden als het mag en misschien kunnen we dat met de 2 clubs samen wel doen daar heen crosse ;)

Red Racer

Heey Bunny hoe rij jy BTW dan?

knn wel Samen oprijden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

ik vind het best, dit is mijn route: klikkie doen

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

is er volgens jouw weten bij Marum een tank station?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Bahamut

ik ga dit jaar niet mee naar jaf.

nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

Dat vind ik ook jammer, ik vind de opkomst erg klein en dan moet ik ook nog gaan vertellen dat ik niet 100% zeker ben dat ik kom.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

van wie krijgen we dan de autokaartjes, komt marleen dan ook niet?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Ik ga denk ik niet mee nee.. Maar als Nicole ook niet gaat zou ze de kaartjes op kunnen sturen.
Wel zou ik al ik jullie was, met elkaar buiten het terrein afspreken en dan samen in de rij gaan staan. (Ja er staat een rij.. Terugweg ook trouwens)
En indien je weggaat voor dat het evenement afgelopen is, kunnen we strafpunten krijgen.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Ed

Dat vindt ik altijd een raar verhaal om het zo maar te zeggen.
Er zijn ieder jaar wel mensen eerder weg gegaan maar ik heb nooit iets gehoord.

Ik denk dat dit een fabeltje is namelijk!!!!!
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

MicraMuts

2. Invulling van de clubstand
- Zorg ervoor dat er minimaal één persoon aanwezig is op de clubstand voor 10.00 uur. Na dit tijdstip wordt de
gereserveerde ruimte vergeven. Natuurlijk houden we rekening met laatkomers i.v.m. filevorming, een melding
hiervan wordt erg op prijs gesteld. Deze melding kan op de speciale evenementenlijn 06-48087987, die alleen
tijdens het evenement bereikbaar is.
- Zorg ervoor dat de clubstand in ieder geval tussen 10.00 en 15.30 uur voor een groot deel bezet is.
- De club moet voldoen aan het vastgestelde thema (denk hierbij aan landenthema’s zoals bij het Duitse en
Japanse Autosport Festival). Wij verwachten dat hier rekening mee wordt gehouden tijdens het aanmelden voor
een event.
- Op de standruimte voor de club zijn commerciële activiteiten niet toegestaan (bijvoorbeeld bedrijven of
sponsoren die accessoires verkopen / banners ophangen). Indien bedrijven dit willen, kunnen ze bij ons een
deelnameformulier aanvragen voor commerciële standruimte. De verkoop van clubartikelen is natuurlijk wel
toegestaan, hoewel dit niet moet ontaarden in een verkoopstand voor bijvoorbeeld louter miniatuurauto’s, tenzij
die aantoonbaar een onderdeel vormen van een clubwinkel.

En dan de volgende, omdat het al meerdere malen werd gevraagd:

3. Korting clubleden
- Voor de clubleden die met hun auto aanwezig zijn op een event, hebben we een korting ingesteld. Deze korting
bedraagt â,¬ 6,- per event per persoon. Clubleden kunnen deze korting krijgen op vertoon van een clubpas, in
combinatie met een geldige paddockkaart voor clubs. Clubleden zonder paddockkaart of clubpas hebben geen
recht op het kortingsbedrag. Bijrijders en inzittenden krijgen alleen korting (â,¬ 2,-) indien ze hun entreekaarten in
de voorverkoop bestellen.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

ojeej straf punten dan zorg ik dat me 2 club stickers afgeplakt zijn hahaha (ga toch niet eerder weg)

Red Racer

dan  moeten we wel weten wie er meerijden.

1.Red Racer
2.Bryan
3.Bunny
4.
5.
6.
7.


dan spreken we af voor dat we binnengaan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Dit is wel erg jammer dat er zoveel niet gaan. :(

Zelfs het bestuur niet eens. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.