JAF 09

Gestart door rob, 21 juli 2009, 12:16:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michiel

Citaat van: Larrs op 17 augustus 2009, 10:04:32
Vorig jaar stonden we volgens mij met zeker het dubbele.

En JAF is toch zeker het leukste festival van het jaar :)

Challenge

Ik ben er wel ,maar weet niet of er wel tijd is dat ik ergens op de paddock kan staan.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

Gewoon proberen, ik sta voor het eerst dan op een festival :D

met hoeveel stonden jullie er vorig jaar dan? evt nog foto's?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo


Anti autostyle!!

rob

ik ben er waarschijnlijk wel alleen een keer bij de andere club (ja ja ja weet het schande! moet een keer kunnen)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Ronald

Citaat van: rob op 18 augustus 2009, 10:42:53
ik ben er waarschijnlijk wel alleen een keer bij de andere club (ja ja ja weet het schande! moet een keer kunnen)
schande inderdaad :P je rijd toch micra dan zet je je micra toch bij andere micra's neer ;)

geintje, moet je zelf weten natuurlijk. ik heb er helemaal niks over te zeggen. ik ben er niet eens :D

bryan

hoe gaat t allemaal in zen werking dan want heb er totaal geen verstand van clubkaarten moet ik die dan ook hebben en kan ik dan met de micra op terrein komen t lijkt me wel leuk om te komen maar me broer en zen vriendin wouden ook wel uiteraard mijn vriendin ook..

en denk dat er ook nog anderen mee willen maar hoeveel mag ik meenemen of moet ik gewoon zelf gaan en die micra op de stand zetten..

nou ik hoor t wel

Greetzzz bryan

Taxloss

Je krijgt een kaart voor je auto, Die geeft je als bewijs dat je bij ons op de stand kan staan. Voor alle mensen die je meeneemt moet je entree betalen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

dus de autokaart mot je via het web kopen? of bij de poort?

wel leuk omdan de k10's bij mekaar te zetten.
Nog stoeltjes meenemen?
voedsel :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

De paddockkaart krijg je van het clubbestuur en de entreebewijs van degene die aan de poort staat. Samen met je clubpasje krijg je korting op de entree.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Ik lees op het Automaxx forum dat met JAF ook 3 time attack auto's komen met een beetje pk. :P

Dit monster heeft 780bhp.


Dit monster heeft 956.6HP op de krukas en 727BHP op de wielen.


Van derde is helaas nog geen informatie over bekend.

Ik dacht, misschien wel leuk om te weten. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

Pk's zeggen niet altijd wat,weet dat er iemand een skyline had met 700 pk en de ander de helft en de langzamere was maar 4 tiende seconde langzamer :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

bryan

Dus als ik het goed begrijp krijg ik een autokaart bij de entree met die kaart kan ik dan als bewijs gebruiken om op de stand te komen en dan moet ik dus alleen nog intree kaarten halen voor mij en me vriending me broer en zijn vriendin en dan kan ik dus naar binnen rijden en op de stand komen..

Als ik t fout heb meld het me ff:P:P

Greetzzzz bryan

Red Racer

zo begrijp ik het ook.

je moet niet het parkeer terein op rijden maar gewoon rechtdoor.
we parkeren hem wel naast elkaar he bryan?

He rob waar sta jy dan?: ) overloper : )


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]