JAF 09

Gestart door rob, 21 juli 2009, 12:16:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Tijd om de auto eens te wassen en te poetsen.
Ik ga zo aan de slag.

Maar even een vraag:

Wie heeft er belangstelling bij de volgende autowas producten?




Deze express shine kan ik je aanbieden voor 6 euro per fles


Deze shampoo van turtlewax kan ik je aanbieden voor 7 euro per fles.
Kosten bij een halfords zijn 9 euro per fles. Scheelt dus toch weer.

Ik kan deze producten eventueel voor morgen nog voor jullie meenemen, maar dan hoor ik graag wat je zou wensen en welke aantallen.
Ik ga om half 1 op pad, dus liefst voor die tijd reageren.

Mocht het niet lukken op tijd te reageren maar heb je wel belangstelling, dan kan dat natuurlijk. Dan neem ik het gewoon de volgende meeting voor je mee.

Ik hoor het graag van je.

Tot morgen!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

fuck ik kan helaas niet komen, ik heb bij het maken van andere plannen niet meer aan JAF gedacht :(

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

Dat is nou eens Zeer jammer van je.

Kan je die andere dingen niet afzeggen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Ik wil morgen om 3 uur vertrekken, zou dat kunnnen omdat er eerderop staat dat je dan strafpunten kan krijgen of zo.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Daar wordt ik wel op aangekeken... ik heb wel voor een bepaald aantal mensen kaarten besteld. dusss....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Voor degene die nog niet kunnen slapen, is hier nog even de plattegrond. ::)

linkje
Wij staan op plaats 404, bijna dezelfde plaats als vorig jaar.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

Citaat van: Red Racer op 12 september 2009, 18:21:58
Ik wil morgen om 3 uur vertrekken, zou dat kunnnen omdat er eerderop staat dat je dan strafpunten kan krijgen of zo.

Je kan het beste tegen half vier vertrekken, dat staat namelijk in de regels...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

zo vandaag zit er weer op! heb het reuze naar me zin gehad! heb ook nog een paar mooie auto's gespot. en heb nog een paar foto's die ik hier zal posten!
Micra under construction!!!

Red Racer

vor het eerst naar het Jaf toe gegaan, topmoment in de tunnel :D

aleen de opkomst zoals sommige weten was beroerd.
Voor de rest veel mooie en minder mooie wagens gespot.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

janvdam

nou als ik eerlijk ben de vorige jaren was er veel meer opkomst! bij alle clubs....... en ik heb dit keer heel veel lelijke auto's gespot..... opzich wel mooi maar met schade of lak schade. niet dat ik het niet heb.... maar als ik mijn auto show waardig maak wil ik er ook geen enkel krasje meer op hebben.
Micra under construction!!!

Red Racer

Het was mischien ook wel aan het weer te danken van de opkomst.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Het was een geslaagde dag, ondanks de opkomst en het weer.

En veel mooie auto's gezien. De foto's gaan er aan komen. Daar ben ik nog even mee bezig.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.


Red Racer

zoveel foto's en dan ben je niet ff langs ons kleine clubje weest met je camra :D :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

nee niet in de buurt geweest ook op de ochtend na ben veel wezen rond lopen met develin en hebben groot deel van de dag bij de drag gezeten :P