JAF 09

Gestart door rob, 21 juli 2009, 12:16:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

Beste Mensen,

Het Japanse autosport festival staat weer voor de deur. Ik heb clubkaarten besteld voor onze club. Dit betekent dat we een stand hebben. Deze stand willen natuurlijk graag vullen met de Micra's van onze club. Dus twijfel niet en schrijf je in.

Ik stel voor dat we een lijstje maken!


OVER HET JAPANSE AUTOSPORT FESTIVAL

Op zondag 13 september vindt het Japanse Autosport Festival plaats. Met recht mogen we dit het grootste Europese evenement op dit gebied noemen, het hele TT Circuit staat in het teken van de complete Japanse autoscene. Dit betekent dat er genoeg te zien en te beleven valt voor iedereen die een passie voor autosport heeft! Met honderden auto's uit de clubscene, diverse activiteiten op de paddock en de baan en een bedrijvenstraat worden alle takken van deze wereld vertegenwoordigd.

KIJK VOOR MEER INFO OP: http://www.japanseautosportfestival.nl/nl/home/show//308


Gepost onder de naam van Rob, geschreven door Nicole, Taxloss (mochten er vragen zijn)

Taxloss

Ja daar gaan we naartoe, maar ik zal tegen die tijd wel even de informatie plaatsen en laten weten hoe we het kunnen regelen. Als we dat nu doen lijkt het een oerwoud van meetings. Maar goed dat je het vraagt. We gaan wel.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob


rob

geruchten gaan dat we gaan maar zie niks verschijnen....

Red Racer

Ik wil er zeker wel eens heen.

het is nog niet eens in de buurt JAF, maar de tijd vlieg zo op eens voorbij.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Heb me al aangemeld voor het sprinten :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Challenge op 11 augustus 2009, 21:09:09
Heb me al aangemeld voor het sprinten :)

Ja, dat zouden we nog doen he ;)

Helaas kan ik dan niet :'(

Taxloss

Het eerste bericht is aangepast!!!!!!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Lijstje:

- Taxloss :) :) (ik zeg niks...)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Lijstje:

- Taxloss :) :) (ik zeg niks...)
- Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Lijstje:

- Taxloss  :)  :) (ik zeg niks...)
- Bunny
- Larrs


Lekker brullen in de tunnels/bruggen/viaducten of wat daar ook mogen zijn. :P
Vorige keer kon mijn Micra dat niet, nu dus wel.

Verder is het ook erg leuk, hopelijk is het nu wel droog weer. Er is in ieder geval genoeg moois te zien.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

ik ben er misschien ook weet nog niet met wie van de 2 ik mee ga of mfc of dna beide is leuk kunnen we niet naast elkaar proberen te regelen dat is pas 1 groot jaf[eest] :P

Ronald

Citaat van: rob op 12 augustus 2009, 08:30:55
ik ben er misschien ook weet nog niet met wie van de 2 ik mee ga of mfc of dna beide is leuk kunnen we niet naast elkaar proberen te regelen dat is pas 1 groot jaf[eest] :P
je zult moeten kiezen denk ik, de organisatie bepaalt de plaatsen.
de plaats wordt bepaald aan de hand van een ranglijst die de organisatie aanhoud. Net als op Speed.

Ronald

Citeer
Met recht mogen we dit het grootste Europese evenement op dit gebied noemen, het hele TT Circuit staat in het teken van de complete Japanse autoscene.
Hier ben ik het overigens niet mee eens :P
http://www.japcarclub.com/

Helaas valt dit gelijktijdig met JAF dus, dus ik moest ook kiezen waar ik heen ging.
Niet zo'n moeilijke keuze voor mij trouwens, ik zit dan in Engeland :)

Red Racer

#14
Lijstje:

- Taxloss  :) :)  (ik zeg niks...)
- Bunny
- Larrs
- Red Racer  8)

Zeer leuk om dan met me K10'tje door die tunnel te BRULLEN.
Welke dag(en) gaan jullie dan?

Ps. Waar staan de prijslijsten op de site?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]